کد خبر: 972917
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی شهر‌های مرزی کشور، گفت: به طور کلی طی دو روز آینده آسمان شهر‌های مرزی ایران و شهر‌های زیارتی منتهی به عراق صاف تا کمی ابری خواهد بود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: صادق ضیاییان در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای شهر‌های مرزی منتهی به عراق، گفت: شهر قصرشیرین و مرز خسروی طی امروز و دو روز آینده دارای هوایی صاف تا کمی ابری خواهد بود. دمای هوا در این شهر در بالاترین دما ۳۸ درجه سلسیوس و در پایین‌ترین دما ۲۴ درجه سلسیوس خواهد بود.

وی در خصوص شرایط آب و هوایی سایر شهر‌های مرزی کشور ادامه داد: برای شهر‌های خرمشهر، مهران، بستان، کرمانشاه، اهواز و ایلام نیز طی امروز و دو روز آینده، هوایی صاف همراه با وزش باد و افزایش تدریجی ابر را شاهد خواهیم بود. شهر کرمانشاه با کمترین دما ۱۱ درجه سلسیوس و بیشترین دمای ۳۱ درجه سلسیوس سردترین شهر مرزی و شهر مهران با کمترین دمای ۲۵ درجه سلسیوس و بیشترین دمای ۴۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر مرزی خواهد بود.

ضیاییان در ادامه گفت: در کشور عراق نیز در سه شهر کربلا، نجف و کاظمین طی دو روز آینده شاهد هوایی صاف همراه با افزایش موقتی ابر و احتمال خفیف بارش باران خواهیم بود. همچنین طی روز‌های آتی شاهد کاهش دمای یک تا دو درجه‌ای در این شهر‌ها خواهیم بود و به این ترتیب شهر نجف در روز جاری دارای بیشترین دما یعنی ۴۲ درجه سلسیوس و شهر کربلا و کاظمین دارای دمای ۴۱ درجه سلسیوس هستند.

وی در پایان اظهار کرد: طی دو روز آتی گرم‌ترین شهر زیارتی در کشور عراق، شهر نجف و کاظمین بوده و احتمال بارش باران خفیف در هر سه شهر کربلا، کاظمین و نحف طی روز شنبه (۲۰ مهر) افزایش می‌یابد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار