کد خبر: 972361
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خبرداد
حمیدرضا علم در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه سال گذشته بیش از 43 هزار زائر اربعین حسینی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل استان بوشهر جابجا شدند، اظهار داشت: با توجه به حذف روادید زائران ایرانی برای سفر به عراق، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال افزایش دو برابری داشته باشد.

وی بابیان اینکه خط مستقیم اتوبوس‌ها از بوشهر به شلمچه و بالعکس تا پایان مهرماه ادامه دارد، افزود: در صورت ازدیاد تقاضاها برای برگشت از شلمچه به بوشهر، سرویس‌دهی به زائرین ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهراز عدم افزایش نرخ جابه‌جایی مسافر در ایام اربعین نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: برای رفاه حال زائران حسینی، بهای بلیت اتوبوس‌ها از بوشهر به شلمچه همانند سال گذشته 50 هزار تومان است و دریافت هزینه بالاتر از زائرین ممنوع است.

علم با اشاره به استقرار دو موکب در مسیرهای جاده استان بوشهر توسط راهداری، گفت: تعداد یک موکب در محور کاکی به خورموج مستقرشده و یک موکب هم در محور مواصلاتی خروجی دیلم به سمت هندیجان در تمام شبانه‌روز خدمات به زائران ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: تعداد 29 اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان مستقر هستند و در صورت خرابی وسایل نقلیه، به اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی خدمات‌رسانی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر