کد خبر: 971848
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان ما تمرکز خوبی روی مسائل فنی ندارند، اما به خاطر هواداران‌مان قول می‌دهیم با تمام وجود بازی کنیم.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ظهر امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: ابتدا جا دارد درگذشت آقای جعفر کاشانی از اسطوره‌های پرسپولیس و هم‌چنین درگذشت آقای کلاوند از کمک داور‌های جوان را تسلیت عرض کنم.

او با بیان این که به علت بدقولی‌ها شرایط روحی و روانی خوبی نداریم گفت: بازیکنان ما تمرکز خوبی روی مسائل فنی ندارند، اما به خاطر هواداران‌مان قول می‌دهیم با تمام وجود بازی کنیم. قرار بود تا قبل از این بازی باشگاه به تعهداتش عمل کند که این اتفاق نیفتاده است.

تارتار افزود: ما نماینده شهری هستیم که شهر اولین‌ها نام دارد. شهری که همه چیز از آن‌جا شروع شد، اما خیلی زود همه چیز تمام شد. کسی به فکر آن شهر نیست.

او فرکی، سرمربی پیکان را پر افتخار و خوش نام خواند و پیکان را تیمی با ساختار مدیریتی قوی دانست و گفت: آن‌ها در ۳ بازی گذشته روند خوبی را طی کردند و این قابل احترام است. اما ما در این پنج هفته نشان داده‌ایم که از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و فردا برای برد بازی می‌کنیم. از همین جا اعلام می‌کنم که شاید این آخرین بازی بنده به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان باشد، تا وقتی که شرایط درست شود. تمام اعضای هیات مدیره، رییس ورزش و جوانان استان و نماینده محترم ما همه به بنده قول داده بودند که امسال تیم نفت مشکل مالی نداشته باشد. قرار بود تا پایان شهریور باشگاه به تعهداتش عمل کند، اگر هم می‌گویم برنمیگردم به علت این بدقولی‌ها است. بنده نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم در این شرایط بد اقتصادی.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین سرمایه‌ی کشور ما نفت است. بنده آن قانونی که تصویب شده است و حق هزینه این سرمایه در لیگ برتر را به شهر‌های نفت‌خیز ما نمی‌دهد را درک نمی‌کنم و این ظلمی است در حق مردمان این شهر‌ها که با دیدن رقابت‌های تیم‌شان شاد می‌شوند. امیدوارم این دلخوشی را از آن‌ها نگیرند.

تارتار با بیان این که سختی‌های زیادی در فوتبال ایران دیده است و پوستش کلفت شده است گفت: انقدر سختی دیده‌ایم و تجربه کسب کردیم می‌دانم چطور تمرکزم را حفظ کنم و به خودم مسلط باشم و تمام تمرکزم را روی بازی‌های بگذارم، نه فقط من بلکه تمام بازیکنانم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار