کد خبر: 970988
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
سرويس ايران جوان آنلاين: رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور گردان‌هایی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) در شرق شهرستان شیراز از روز گذشته و به مدت دو روز آغاز شد.
سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ الی‌بیت‌المقدس، با حضور گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز، در شرق این شهرستان گفت: بسیجیان سپاه احمد‌بن موسی (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرق شیراز به استعداد پنج گردان برادر و یک گردان خواهر از روز جمعه به مدت دو روز رزمایش الی‌بیت‌المقدس را برگزار می‌کنند.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تمرین سناریو‌های رزمایش، کلاس‌های توجیهی آموزشی، ستون‌کشی در شب، رزم شبانه، کمین و ضدکمین و اجرای آتش، رژه حماسی و صبح‌گاه اقتدار از جمله برنامه‌های این رزمایش است. فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران یادآور پایمردی‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است. خسروانی با تأکید بر اینکه ابعاد دینی و ایمانی نقطه طلائی حماسه هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: ریشه‌های سلحشوری، مقاومت، ایستادگی و مبارزه همه جانبه با دشمنان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی در اعتقادات دینی و مذهبی قوی رزمندگان نهفته بود. وی گفت: با اعتقادات و ارزش‌های دینی هر کار و عمل‌نشدنی در دنیا شدنی خواهد شد که این مهم را توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان به منصه ظهور برسانیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار