کد خبر: 970957
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از حریق پژو ۲۰۶ در اتوبان امام علی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش سوزی در بزرگراه امام علی گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز بود که یک مورد آتش سوزی خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه واقع در اتوبان امام علی بعد از خیابان دماوند اعزام شدند.

ملکی گفت: به محض حضور ماموران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد که یک خودروی ۲۰۶ اس دی با سه سرنشین دچار انحراف از مسیر شده و سپس با دیواره کنار اتوبان برخورد کرده و در نتیجه دچار حریق می‌شود.

سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران گفت خوشبختانه هر سه سرنشین موفق شده بودند پیش از آنکه خودرو به طور کامل بسوزد از خودرو خارج شوند.

وی گفت البته حال یکی از مصدومان مساعد نبود، زیرا از ناحیه مچ دست دچار قطع عضو شده بود، اما هر سه سرنشین تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی گفت: یکی از مشکلاتی که در برخی از صحنه‌های وقوع حوادث با من مواجه هستیم موضوع ازدحام شهروندان است که البته قصدشان خیر بوده، اما به دلیل عدم تخصص و عدم داشتن تجهیزات لازم کارایی کافی را ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: ما قدردان زحمات شهروندان هستیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم، اما بهترین کمکی که می‌شود به نیرو‌های خدماتی کرد بازگشایی مسیر‌ها برای رسیدن با سرعت آن‌ها به سر صحنه حادثه است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار