کد خبر: 970937
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
در سفر رئیس جمهوری به سازمان ملل
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به حضور دکتر روحانی در مقر سازمان ملل گفت: حقانیت کشورمان در سفر رئیس جمهوری و سخنرانی وی در سازمان ملل برای جهانیان آشکار شد.

 آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این سفر، همچنین مظلومیت مردم رنج دیده یمن و مردم فلسطین بیان و آمریکا به عنوان دولتی وحشی و ناقض معاهدات بین المللی معرفی شد.
وی با اشاره به مذاکرات چند جانبه کشورهای اروپایی با کشورمان و آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: اروپایی ها از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان در اقدامی نامعقول کشورمان را متهم اصلی حمله به آرامکو عربستان معرفی کردند.
وی اضافه کرد: این حرکت، ماهیت اعتماد ناپذیری اروپایی ها و عهدشکنی آنان را به وضوح نشان داد و عیان کرد زیرا که آنان حتی در اقدام به تعهدات فرجامی خود نیز بدعهد بودند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری گفت: ایشان بر مذاکره با طرف های اروپایی تاکید کردند لیکن اعتماد داشتن به آن کشورها را نیز جایز ندانستند.
آیت الله پورمحمدی افزود: اکنون از تحریم های آمریکا علیه کشورمان چیزی نمانده و آخرین حربه تحریمی آنان جلوگیری از حضور مسئولان کشورمان در آن کشور است.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با تکیه بر اخلاص، ایثار و فداکاری حماسه های بزرگی آفریدند که نمونه بارز آن عملیات شکست حصر آبادان در پنجم مهر سال ۶۰ بود که خواست امام راحل (ره) و ملت ایران بود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر