کد خبر: 970653
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز جوان‌ها را نباید رها کنیم، زیرا بزرگ‌ترین فرصت ما هستند و دفاع مقدس نشان داد اراده‌ها باید قوی باشد و در اقتصاد باید به جوان‌ها اعتماد کنیم.
سرویس سیاسی جوان آ‌نلاین: محمد باقر قالیباف ظهر امروز در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گناباد در محل مهدیه این شهر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام، یاد امام راحل و شهداست.

وی افزود: امروز باید واقعیت‌ها را بگوئیم و در مقابل خدا ما را از مشکلات عبور خواهد داد، روز‌های اول دفاع مقدس چیزی نداشتیم، اما امروز موشک‌هایی داریم که هزار کیلومتر برد دارد و نقطه‌زن است و از پهباد‌هایی که در اختیار داریم که در جهان فقط چند کشور از آن‌ها دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آن زمان که چیزی نداشتیم در مقابل آمریکا ایستادیم امروز که هم تجهیزات داریم و هم جرات باید در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در سراسر جهان مسلمین عزت پیدا کرده‌اند و رزمندگان ما از شبه قاره هند جمع هستند تا نقطه صفر مرز رژیم صهیونیستی و به برکت شهدا خدا همه چیز به ما داده است. به گذشته خود افتخار کنیم و هر وقت خالصانه و مجاهدانه و با وحدت و پیش بودن جوان‌ها حرکت کنیم پیروزی قطعی است.

وی بیان کرد: اگر همان باور دوران دفاع مقدس در ما وجود داشته باشد، می‌توانیم در حوزه اقتصاد و کارآفرینی موفق می‌شویم، کار جهادی، کاری است که نه پول بخواهید و نه اختیار، اما موفقیت دارد و داشتن ایمان مهم‌ترین نیاز آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز جوان‌ها را نباید رها کنیم، زیرا بزرگ‌ترین فرصت ما هستند و دفاع مقدس نشان داد اراده‌ها باید قوی باشد و در اقتصاد باید به جوان‌ها اعتماد کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: ربا خوردن جنگ با خداست و کسی که ربا بخورد شکست خواهد خورد، حالا چطور می‌خواهیم در اقتصاد با ربا به موفقیت برسیم مشکل کشور پول نیست روزی که پول داشتیم و نداشتیم وضعیت ما یکی بود مشکل باور‌های ماست. باید از مسجد کار‌ها را شروع و از کارآفرین‌ها حمایت کنیم و نسل چهارم را وارد مباحث کنیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
هر چند بالاخره عبور میکنیم اما خیلی فرق داره
اونموقع مشکلات ناشی از اونور آب بود رومون به دشمن و پشتمون به کوه
حالا اما بیشتر مشکلات اینوره چون کوهمون یه کمی شایدم بیشتر کرمو شده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار