کد خبر: 970615
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
بعد از اقامه نماز ظهر به امامت امام جمعه محبوب تبریز صورت گرفت:
طی برنامه ای شهردار منطقه هشت به همراه معاونین و مدیران منطقه ضمن حضور در مسجد صادقیه بازار تبریز، نماز ظهر خود را به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اقامه نموده و بعد از برگزاری نماز ظهر، به دیدار امام جمعه محبوب تبریز رفتند.
در این دیدار دکتر مدبر شهردار منطقه هشت، از حضور آیت الله آل هاشم در استان به عنوان منشاء خیر و برکت برای تبریز نام برده و خواستار کمک و یاری ایشان در پیشبرد امور و اجرای کار‌های ماندگار در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز شدند.
وی به برخی پروژه‌ها آتی و در حال اجرای منطقه اشاره نموده و توسعه معابر پیاده راهی، مرمت و ساماندهی بازار، مرمت خانه‌ها وحمام‌های تاریخی منطقه را جزو برنامه‌های آتی خود در شهرداری منطقه هشت اعلام نمود.
در این دیدار، آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شبانه روزی عوامل منطقه هشت در ساماندهی معابر منطقه تاریخی شهر خواستار توجه ویژه شهرداری به طرح ساماندهی کوچه مسجد جامع در راستای ارتقاء جایگاه گردشگری مذهبی مسجد جامع تبریز شدند.
ایشان در ادامه بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرده و خواستار توجه ویژه مدیران به این امر شدند.
آیت الله آل هاشم در ادامه بر لزوم حذف سیاسی کاری‌ها در ادارات تاکید کرده و سیاسی کاری در ادارات را سمی مهلک بر بدنه ادارات دانسته و اعلام کردند: سیاسی کاری ادارات را به سوی نابودی سوق میدهد که میبایست از این امر اجتناب شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر