کد خبر: 970456
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز چون دشمن از برخورد سخت‌افزاری نتیجه نگرفته است با نفوذ فرهنگی آرمان‌های شهدا را نشانه گرفته است و با حذف عنوان شهید از خیابان‌ها و معابر می‌خواهد به اهداف خود برسد اما با نقش آفرینی جوانان و ارتقاءعلمی و معنوی در این برهه هم ناموفق خواهد بود‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم گشایش مدارس علمیه خواهران استان با بیان اینکه دشمن در قالب جنگ نرم در مسائل دینی شبهه افکنی می‌کند، اظهار داشت: شکوفایی استعدادها در حوزه‌های علمیه و بهره‌گیری از معلومات اندیشمندان علمی و فقهی بسیاری از توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر ارتقاء تحصیلی طلاب خواهر تصریح کرد: تلاش دشمنان بر این است مسیر شتاب علمی کشور را مختل کنند، از این رو درجا زدن در حوزه علمی جایز نیست.

وی با تقدیر از فعالیت‌های علمی و فرهنگی انجام در مدارس مختلف افزایش قدرت پاسخگویی به شبهات را در گرو ارتقاء تحصیلی و معنویت و تذهیب نفس دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: ملت ایران در این جنگ تحمیلی با غلبه بر اهداف سلطه جویانه عراق به پشتیبانی غرب و شرق پیروز میدان شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه براندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور از جنوب و تسلط بر نفت منطقه از اهداف نظام استکبار در جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: وحدت کلمه و جانفشانی جوانان مومن و انقلابی اجازه نداد دشمن در رسیدن به نقشه‌های خود موفق باشد‌.

آل‌هاشم ادامه داد: امروز چون دشمن از برخورد سخت‌افزاری نتیجه نگرفته است با نفوذ فرهنگی آرمان‌های شهدا را نشانه گرفته است و با حذف عنوان شهید از خیابان‌ها و معابر می‌خواهد در به اهداف خود برسد اما با نقش آفرینی جوانان و ارتقاء علمی و معنوی در این برهه هم ناموفق خواهد بود‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر