کد خبر: 969590
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
هشدار سخنگوی دستگاه قضا به هیئت‌نظارت مجلس
سخنگوی قوه‌قضائیه درباره جوسازی دو نماینده مجلس در ماجرای خودسوزی سحر خدایاری گفت: منتظر اقدام جدی از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هستیم؛ اگر اقدام نشود یا اقدام انجام شده موثر نباشد، دادسرا، اقدام قضایی لازم را انجام می‌دهد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: غلامحسین اسماعیلی در ادامه دهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: پرونده منتهی به صدور کیفرخواست و به دادگاه ارسال شده و برخی وجوه نیز به مالباختگان مسترد شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده کارگران هفت تپه گفت: رای صادره در این پرونده قطعی نیست و سیاست کیفری هم اعلام شده و قرار است در مرحله تجدیدنظر بر اساس سیاست کیفری ابلاغی در این پرونده تصمیم‌گیری شود. گاهی اوقات مطالب طور دیگری منعکس و در ذهن افراد جامعه جا می‌افتد. در این پرونده از مجموعه ۸ متهم پرونده دو یا سه کارگر بودند و بقیه کارگر نیستند و هیچ ربطی هم به حوزه کارگری ندارند.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه خبر بازداشت دو تن از مدیران سازمان اوقاف و از نزدیکان رئیس سازمان صحت دارد یا خیر اظهار کرد: در توضیحات اول صحبتم اشاره کردم که در بازگشت اموال به بیت‌المال، بخشی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و بخشی هم موقوفات است. اراده ما احقاق حق و دفاع از حق و اجرای عدالت است و اوقاف یکی از مصادیق آن است، اما در ارتباط با اشخاصی که اشاره شد، آنچه خبر دارم در این موضوع بازداشتی به ما گزارش نشده است. البته در خود اوقاف سال گذشته پرونده‌ای تشکیل شد که متهمان آن روحیان بودند و پرونده در دادگاه ویژه روحانیت است.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره موج رسانه‌ای ایجاد شده در خصوص خودسوزی یک دختر جوان و خبرسازی صورت گرفته از سوی سایت خبری خبرآنلاین و حمایت دو تن از نمایندگان و تشویش اذهان عمومی و اینکه قوه‌قضائیه آیا در این ماجرا با اقدام‌کنندگان برخورد می‌کند یا خیر گفت: انتظار اولیه اصلاح روند توسط خود این اشخاص و مراکز است و بعد هم پیگیری و اقدام قانونی از ناحیه هیئت نظارت بر مطبوعات و هیئت نظارت بر رفتار نمانیدگان هستیم. منتظر اقدام جدی آن‌ها هستم و اگر اقدام نشد یا موثر ندانستیم دادسرا نسبت به اقدام قضایی خود پیگیری لازم را به عمل می‌آورد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
کودک 8 ساله ای بخاطر برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی فوت کرد، چرا همانطور که بخاطر خودکشی خانم خدایاری بیانیه صادر کردند الان چرا دست کم برای مقابله با ضعف مدیریتی وارد عمل نمی شوند.توئیت نمی کنند. آقای علی مطهری نماینده مجلس تهران خانم سلحشور کجایید و...
ابوالفضل حکیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
گویم پدر تو بود فاضل- از بهر پدر تو را چه حاصل؟ در مورد صد ها آقازاده صدق میکند .....خیلی ها از مرگ و شهادت برادر و اقوام به ثروتهای بادآورده رانتخواری و درامدهای غیر شرعی رسیده اند. ثروتهای تمام این آقازاده ها برادرها و خواهرها- دامادها و عروسها باید بطور دقیق بررسی گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
البته شعر ایتجوره
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
قوه قضائیه. با قوت پیش برو که همه ایران حامی توست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار