کد خبر: 967507
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
خواهر یک بازداشتی سعودی جزئیات بازداشت توهین‌آمیز برادرش و دلایل آن را برملا کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: ایصال الخدیدی، خواهر عبدالله الخدیدی، بازداشتی سعودی در توییتر اعلام کرد که برادرش از یک سال پیش به خاطر توییت‌هایی که در آن از بیکاری و اوضاع عربستان انتقاد کرده بود، ناپدید شده است.

وی گفت: او را مثل یک تروریست مسلح خطرناک بازداشت کرده‌اند. تعداد زیادی از نیرو‌های پلیس بین ۱۰ تا ۱۵ نفر به منزلش یورش برده و موبایل و کامپیوترش را مصادره کرده و برادر دیگرم را نیز تهدید کردند.

وی که پناهنده کاناداست، گفت: برادرم عبدالله بیماری قلبی دارد و یکی از دستانش فلج است. او با معدل بسیار بالا از دانشگاه فارغ التحصیل شد و مهندس برق است. او فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند کار پیدا کند، اما با مسائلی مثل پارتی‌بازی و نژادپرستی مواجه شد به ویژه اینکه دستش فلج است. عبدالله هیچ راه دیگری نداشت و در توییتر با یک حساب جعلی از بیکاری در عربستان انتقاد کرد و بعد از آن بازداشت شد.

از سوی دیگر، خالد بن فرحان آل سعود، شاهزاده مخالف سعودی در توییتر نوشت: این تروریسم دولتی است. زمانی که قوه مجریه در سطح کشور وارد عمل می‌شود یک قدرت سرکوبگر تروریستی و جنایتکار می‌شود که استعداد‌های ملی را از بین می‌برد و جامعه از نظر روانی فلج شده و تروریسم بر آن حکمفرما می‌شود.

مقامات سعودی کمپین گسترده‌ای را علیه مخالفان محمد بن سلمان به راه انداخته‌اند. تعدادی از علما از جمله سلمان العوده، سفر الحوالی، علی العمری و تعدادی از فعالان زن نیز بازداشت شده‌اند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار