کد خبر: 967135
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
رئیس جمهور با بیان اینکه افتخار دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی به سیستان و بلوچستان است، گفت: از روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد برای مردم سیستان و بلوچستان یک روز تاریخی بود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین بهره برداری از راه دور چند طرح در استان سیستان و بلوچستان، گفت: افتخار دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی به سیستان و بلوچستان است. از روزی که مشعل گاز در زاهدان شروع شد برای مردم سیستان و بلوچستان یک روز تاریخی بود که باید این گازرسانی به سرعت در شهر‌ها و روستا‌های این استان ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: توسعه بندرچابهار برای استان و سیستان و بلوچستان کار بسیار عظیم و بزرگی بوده و مشارکتی که سه کشور ایران، افغانستان و هندوستان برای توسعه و بهره برداری از این بندر اقیانوسی بسیار مهم ما شروع شده کار عظیم مهم و دوم این استان بوده است.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: مساله راه آهن که امروز از چابهار به زاهدان آغاز شده و به راه آهن سراسری متصل خواهد شد اقدامات بسیار بزرگ و زیربنایی و مهم برای استان سیستان و بلوچستان بوده، البته از همه نیرو‌های مسلح، نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج تشکر می‌کنیم که امنیت بسیار خوبی را در این استان برقرار کردند.

وی همچنین در ادامه دستور بهره برداری از طرح‌های برق رسانی به ۴۶ روستا، آبرسانی به ۳۵ روستا، هفت مرکز خدمات درمانی و بهداشتی و یک کیلومتر راه روستایی و دسترسی ۴۱۹ روستا به شبکه اطلاعات ملی را صادر کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار