کد خبر: 966365
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه اصلی‌ترین پیام واقعه غدیر ابلاغ مقام حاکمیت جامعه اسلامی است، گفت: حضرت علی (ع) تنها فرد برای این مقام و از جانب خداوند نائل شده بود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در جشن امامت و ولایت در  مسجد جامع شیشوان عجب‌شیر افزود: امامان معصوم (ع) نیز همواره بر حاکمیت اسلامی در تمام امور تاکید و  این موضوع را تبیین می‌کردند.
وی اضافه کرد: کمال دین تنها به بیان احکام اسلامی نیست، بلکه دین به مبین و شارح و مجری معصوم و در حقیقت حاکم و ولی نیاز دارد که هم دین را به طور صحیح بیان کند و هم از تحریف و ایجاد بدعت در دین جلوگیری کرده و آن را به طور صحیح و کامل اجرا کند.
آل‌هاشم با بیان اینکه عید غدیر خم عید اهل بیت پیامبر و از بزرگترین اعیاد است افزود: در این روز مهمترین واقعه تاریخ اسلام و آخرین ماموریت و مهمترین ماموریت پیامبر اکرم(ص) یعنی تعیین امام و تعیین ولی جامعه اسلامی توسط خاتم پیامبران رقم خورد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: امروز مسئله ولایت فقیه حاصل درخت شکوهمند انقلاب اسلامی و اندیشه های متعال حضرت امام (ره) است.
آل هاشم همچنین با حضور در پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب‌شیر با تبریک  ایام دهه ولایت و عید بزرگ غدیر افزود: عید بزرگ غدیر اشرف العیاد است.
وی به مسوولان و سربازان مستقر در این پادگان آموزشی تاکید کرد: به موضوع نماز توجه خواصی داشته باشید و هیچ وقت نسبت به نماز بی تفاوت نباشید چون در اسلام برای هیچ عبادتی به اندازه نماز تبلیغ نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر