کد خبر: 963484
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
یک زن مجهز به سلاح گرم با تیراندازی به دو تبعه رژیم صهیونیستی در رستورانی واقع در پایتخت مکزیک، آن دو را به قتل رساند.

سرویس بین‌الملل جوان آنلاین: منابع محلی از کشته شدن دو تبعه اسرائیلی به ضرب گلوله در منطقه‌ای در جنوب شهر «مکزیکو سیتی» پایتخت مکزیک خبر دادند.

روزنامه «جروزالم پست» امروز پنجشنبه به نقل از رسانه‌های مکزیکی گزارش داد شامگاه گذشته (چهارشنبه) یک زن مسلح به کلت کمری در مرکز خرید «آرتز پِدرِگال» در شهر مکزیکو سیتی شروع به تیراندازی می‌کند.

درپی این تیراندازی دو نفر کشته و یک افسر پلیس نیز زخمی می‌شود.

گفته می‌شود شیوه تیراندازی وی به‌گونه‌ای بوده که گویا اهداف خود را از قبل انتخاب کرده و عامدانه به سمت آن‌ها شلیک کرده است. مضروبان این حادثه در رستورانی در این مرکز خرید حضور داشتند و ضارب نیز پشت میزی نزدیک آن‌ها نشسته بود.

معاون سازمان امنیت مدنی مکزیک بعد از بررسی‌های اولیه اعلام کرد که دو نفر کشته شده دارای تابعیت اسرائیلی بودند.

این در حالی است که «خسوس اورتا» رئیس پلیس شهر مکزیکو سیتی در ابتدا از اسرائیلی خواندن دو مقتول اجتناب کرده و فقط گفته بود یکی از آن‌ها شخص کارآفرینی بوده که برای اجرای یک پروژه مهم به مکزیک آمده بود و فرد دیگر نیز محافظ او بود.

پلیس مکزیک همچنین از بازداشت ضارب زن و انتقال او برای بازجویی به مراکز امنیتی خبر داد. همدست مرد او، اما از صحنه گریخته است.

بر اساس گزارش «تایمز اسرائیل» این تیراندازی مرگبار علیه دو صهیونیست در حالی است که کمتر از یک ماه پیش نیز یک دی‌جِی اسرائیلی حین کارناوالی در مرکز شهر مکزیکو سیتی به ضرب گلوله کشته شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار