کد خبر: 963341
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
نایب رئیس مجلس
نایب رئیس مجلس گفت:ما نیاز به ابزارهایی داریم که با تغییر و تحول در سیستم قضایی، بتوانیم باورهایی نظیر شاخص‌های عدالت حضرت علی‌(ع) را در جامعه پیاده کنیم در این صورت دیگر آمریکا و قدرت‌های کذایی که چشم طمع برای به زانو کشاندن ملت دارند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

 مسعود پزشکیان   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل‌دادگستری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: وجود امام جمعه تبریز در استان به عنوان یک روحانی برکتی است؛ امام جمعه در حقیقت امام جمعه کسانی نیست که جمعه پشت سر او نماز می‌خوانند بلکه پدر معنوی کل استان می‌باشد که این مصداق در وجود امام جمعه تبریز دیده می‌شود. 

وی با بیان اینکه از زحمات رئیس کل دادگستری سابق استان تشکر می‌کنیم که تلاش‌های خوبی داشته،برایشان آرزوی توفیقات فراوان داریم، گفت: به رئیس کل دادگستری استان تبریک گفته و امیدوارم بار سنگین را به مقصد برساند. 

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هر هفته فرصتی به ما دست می‌دهد تا از وجود آقای اژه‌ای بهره‌مند شده و به بیان مشکلات بپردازیم. 

وی با بیان اینکه بار سنگین بردوش سیستم قضای بر هیچ کسی پوشیده نیست، اگر بتوان این بار را به صلابت رساند باعث قدرت یک سیستم می‌شود، گفت: وقتی حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه شاخص‌های قاضی خوب را بیان می‌کند، انسان از این شاخص‌ها لذت می‌برد و با خود می‌گوید که اگر قاضی‌ها اینگونه انتخاب شوند که همه جا گلستان می‌شود. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس متذکر شد:قاضی اگر شاخص‌ها و دلایل محکم را گرفت، با ملایمت و صبر با مراجعه‌کننده برخورد کرد و جایی که شک وجود داشت، قدم برداشت و در جایی که واقعیت و حقیقت درست مطرح نشود، حکمی صادر نشد، موفق خواهیم بود.

وی ابراز کرد: نمونه و شاخص‌های حضرت علی(ع) در جهان دیده نشده است به طوریکهما نیاز به ابزارهایی داریم که با تغییر و تحول در سیستم قضایی، بتوانیم باورهایی نظیر شاخص‌های عدالت حضرت علی‌(ع) را در جامعه پیاده کنیم در این صورت دیگر آمریکا و قدرت‌های کذایی که چشم طمع برای به زانو کشاندن ملت دارند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. 

پزشکیان تاکید کرد: این مردم جامعه هستند که سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌ها خواهند کوبید که این امر به شرط این است که بتوان دست به دست هم داده و پیش رویم و با باور و اعتقاد و صداقت و توکل برخدا گام رو به جلو برداشت. 

وی گفت: اگر بتوانیم عدالت، انصاف و درستی را در جامعه حاکم کنیم قطعاً باری که بر دوش قضات گذاشته شده با صلابت و استواری به مقصد درست می‌رسد و با موفقیت پیش می‌رود. 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر وقت به آقای خلیل‌الاهی تماس گرفته و توقع رسیدگی موضوع داشتیم بلافاصله وارد عمل شده است. 

وی ادامه داد: وقتی به عنوان یک متهم سخن می‌گویم، باید با خوش‌رویی اجازه دهیم تا آنها هم حرف بزنند.  

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یادآور شد: با توجه به تغییرات، با نگاهی جدیدتر و تفکری پیشرانه‌تر پیش رویم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر