کد خبر: 961866
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
استودیو قدیمی کمپانی برادران وانر که برای مجموعه فیلم‌های سینمایی هری پاتر طراحی شده بود در آتش سوخت.

سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: یک آتش سوزی بزرگ در استودیو لیوزدن متعلق به کمپانی برادران وارنر اتفاق افتاد که البته با اعلام مسئولان کمپانی، این آتش سوزی مهار شده است.

این آتش سوزی که گزارش شده روز چهارشنبه اتفاق افتاده است، در یکی از صحنه‌های بلا استفاده این استودیو به وقوع پیوسته و توسط ۱۸ ماشین آتش نشانی مجهز، پس از ۱۵ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشان‌ها مهار شده است؛ تا کنون هیچ آسیبی گزارش نشده است.

این استودیو که در منطقه هرتفوردشایر در بیرون از لندن قرار دارد، در حقیقت خانه مجموعه فیلم‌های سینمایی هری پاتر است که برای مدتی بدون استفاده بود؛ پروژه‌هایی که هم اکنون در یکی از استودیو‌های لیوزدن سریال «خیابان پنجم» به کارگردانی آرماندو لانوچی و محصول کمپانی اچ بی او است.

یکی از مسئولان محلی می‌گوید: آتشی که در استودیو بران وارنر اتفاق افتاد هم اکنون خاموش شده، اما هنوز چند اتومیبل برای احتیاط حضور دارند. تعدادی از راه‌ها که برای کمک به سرویس دهی آتش نشان‌ها بسته شده بود دوباره باز شده است، اما هنوز هم بعضی از آن‌ها بسته باقی مانده اند.

این آتش سوزی برای اولین بار به وقت محلی ۱۱:۳۰ شب چهارشنبه گزارش شده بود. مسئولان نیز صبح روز بعد به مکان آتش سوزی رسیدند.

گفتنی است در این استودیو فیلم‌های بزرگی مثل «ماموریت غیر ممکن» و همچنین «جیمزباند» فیلمبرداری شده است، اما با این وجود هنوز هم به عنوان «خانه هری پاتر» شناخته می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار