کد خبر: 961733
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
رئیس سازمان بسیج خبر داد
با استفاده از ظرفیت‌های بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد‌های انقلابی، دستگاه‌های دولتی، ظرفیت‌های مردم و ظرفیت خیران محرومیت‌زدایی صورت داده و در توسعه این رویکرد تلاش می‌کنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با تسنیم در اصفهان درباره رویکرد بسیج مستضعفین اظهار داشت: رویکرد ما تکامل و توسعه برنامه‌های بسیج و همچنین ترویج فرهنگ مقاومت و سازماندهی نوجوانان و جوانان در قالب تشکل‌های متنوع بسیج برای حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب به خوبی به ویژه برای جوانان و نوجوانان عزیز تبیین شده و بسیج به دلیل اینکه سازماندهی مردم به ویژه سازماندهی نوجوانان و جوانان را برعهده دارد، برای حضور در صحنه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضرورت‌های متنوع برای متناسب کردن برنامه‌های بسیج در حال برنامه‌ریزی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برنامه‌های ما موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد و بسیج از تشکیلات انقلاب اسلامی برای آنکه اعتلا پیدا کند برنامه‌های مختلفی را باید انجام دهد و بخشی از آن در قالب ۱۲ برنامه اعتلا، تدبیر و به مرحله اجرا گذاشته شده است. وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اعتلا را با نگاه توسعه و تکمیلی ادامه می‌دهیم و در سایر موضوعات نیز برنامه اعتلا را تدبیر و چاره‌اندیشی می‌کنیم تا برای اجرا به صحنه عمل بیایند. سردار سلیمانی درباره اهم برنامه‌های دوازد‌ه‌گانه اعتلای بسیج تصریح کرد: اعتلای بسیج در واقع سازماندهی جوانان و نوجوانان از سن ۱۵ تا ۴۰ سال در قالب طرح اعتلای شهید حججی است، طرح اعتلای شهید بهنام محمدی در عرصه بسیج دانش‌آموزی در حال انجام است که مدارس، مراکز بسیج و مساجد را به یکدیگر پیوند می‌دهد. وی بیان کرد: دیگر طرح ما اعتلای رضویون است که بسیجیان با هماهنگی قوه قضائیه و نیروی انتظامی در محلات و محل زندگی خود گشت‌های امنیتی دارند و این گشت‌ها به منظور صیانت از حریم مردم بوده و برنامه‌هایی در ارتباط با جامعه پزشکی است که در قالب گروه‌های جهادی بسیج پزشکی به مردم خدمت می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های جهادی نیز در قالب بسیج سازندگی در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند. این برنامه در گستره ایران اسلامی در حال انجام است. وی درباره برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف اظهار داشت: با تشکیل معاونت اجتماعی در سازمان بسیج و سپاه استانی رویکرد جدیدی به رویکرد‌های بسیج با عنوان توسعه و تکمیل خدمات اجتماعی بسیج به ویژه در بخش‌های محروم جامعه اضافه شده است.
سردار سلیمانی افزود: این موضوع با استفاده از ظرفیت‌های بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد‌های انقلابی، دستگاه‌های دولتی، ظرفیت‌های مردم و ظرفیت خیران صورت می‌گیرد و این رویکرد را در کانون توجهات قرار می‌دهیم و برای توسعه آن می‌کوشیم.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را به خوبی برای کل ملت ایران تبیین کردند، گفت: امیدواریم با تحرک قابل قبولی در تمام سطوح بسیج شاهد به منصه ظهور رسیدن تدابیر مقام معظم رهبری در عرصه بسیج و گام دوم انقلاب انقلاب باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار