کد خبر: 961604
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به پلمپ ۲ واحد صنفی در شرق و غرب تهران، گفت: متهمان این پرونده به جرم فروش برنج نامرغوب و تقلبی دستگیر شدند.

سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار علی ذوالقدری گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده غرب تهران در خصوص فروش برنج‌های نامرغوب و تقلبی از سوی یک واحد صنفی، تیمی از کارشناسان نظارت بر اماکن عمومی این پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی، عنوان داشت: تیم‌های کارشناسی پلیس به واحد مذکور اعزام شده و پس از بررسی برنج‌های موجود در فروشگاه مشخص شد مالک این واحد صنفی اقدام به فروش برنج غیرایرانی تحت عنوان برنج ایرانی، می‌کند که موضوع به شکایت شهروندان منجر شده است.

وی افزود: در این بررسی ۶۰۰ کیلوگرم برنج نامرغوب و تقلبی که در کیسه‌هایی با برند ایرانی بسته بندی شده بود کشف و مالک فروشگاه مذکور برای تحقیقات بیشتر به پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، تصریح کرد: با هماهنگی از سوی قاضی تعزیرات و بازرسان اتاق اصناف تهران، این واحد صنفی به جرم غش در فروش، ارایه برنج تقلبی و فریب مشتریان، پلمپ شد.

سردار ذوالقدری با اعلام خبری مشابه در این خصوص، گفت: در همین زمان ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در شرق تهران نیز موفق به شناسایی یک عرضه کننده برنج تقلبی در پوشش برند ایرانی شدند که برخورد‌های قانونی با مالک این واحد صنفی نیز انجام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به جزییات این خبر، اظهار داشت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده نظام آباد، مشخص شد که مالک یک فروشگاه در این محله اقدام به فروش برنج ایرانی به قیمت روز کرده، اما زمانی که مشتریان برنج‌ها را بررسی کرده اند مشخص شده تنها ۲۰ درصد آن ایرانی و مابقی برنج پاکستانی است.

وی بیان داشت: با مشخص شدن این موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی این یگان به همراه ماموران تعزیزات حکومتی و کارشناسان اتحادیه بنکداران شهر تهران به محل اعزام و در بررسی‌های انجام شده دریافتند که مالک این واحد صنفی تحت پوشش برنج ایرانی، برنج نامرغوب و تقلبی به مشتریانش عرضه می‌کند.

سردار ذوالقدری، تصریح کرد: با تایید نظریه کارشناسان اتحادیه و سازمان تعزیرات، برنج‌های مذکور توقیف و بنابر دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۹ تهران، این واحد صنفی پلمپ شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار