کد خبر: 961344
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
حجت‌الاسلام حسن روحانی با صدور پیوست حکمی، اولویت‌های ارتباطاتی و رسانه‌ای سخنگوی دولت را ابلاغ کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: رئیس جمهور با صدور پیوست حکمی، اولویت‌های ارتباطاتی و رسانه‌ای دستیار ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دولت را ابلاغ کرد.

در پیوست حکم روحانی برای ربیعی بر ضرورت گفتگوی اجتماعی اجزای دولت با جامعه، گروه‌های اجتماعی ذینفع و تسهیل ارتباطات تشکل‌های صنفی، سیاسی و گروه‌ها و اقشار مختلف با دولت و حضور فعال در شبکه فضای مجازی و بهره گیری از مفیدترین و موثرترین امکانات و فناوری‌های نوین ارتباطی جهت برای ارتباطات دو سویه با مردم در فضای مجازی تاکید شده است.

بخشی از متن حکم به این شرح است:

دولت دوازدهم براساس برنامه‌هایی که در دوران انتخابات ریاست جمهوری به مردم ارائه شده، رسالتی بس سنگین برعهده دارد. این دولت باید بتواند طی دوره فعالیت خود، کشور عزیزمان ایران را از چالش‌های بزرگ انباشته شده در طول چند دهه گذشته عبور داده و شرایط مساعدی را برای مقطع پایانی فعالیت خود در سال ۱۴۰۰ که مصادف با پایان رسیدن قرن حاضر است، به وجود آورد. این مهم ممکن نیست مگر با همدلی و همراهی آحاد جامعه و ارتباط نزدیک ارکان دولت با گروه‌های مرجع و حضور مستمر دولتمردان در فضای مجازی و حقیقی برای اقناع مردم در تصمیماتی که گستره ملی داشته و سرنوشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ لذا ضروری است جنابعالی برنامه‌های خود را با توجه دقیق به جهت گیری‌ها و اولویت‌های ذیل تنظیم و اجرا نمایید:

۱- طراحی نظام راهبرد‌های ارتباطات اجتماعی و اطلاع‌رسانی دولت برای تبدیل سیاست‌های دولت به برنامه‌های ارتباطی موثر و متناسب با شرایط و نیاز‌های روز.

۲- تلاش برای ارتقا همدلی میان دولت و ملت از طریق آشنا کردن مردم با برنامه‌ها، موفقیت‌ها و مشکلات دولت و نیز انتقال و اطلاع‌رسانی مسائل مهم به جامعه.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار