کد خبر: 961310
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دکترین تهاجم به عمق دشمن که در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ تمرین شد، در دستور کار نیروی زمینی سپاه است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار محمد پاکپور صبح امروز در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مشهد برگزار شد، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت: جمهوری اسلامی به یک قدرت معتبر منطقه‌ای تبدیل شده و این برای آمریکا قابل تحمل نیست. هدف قرار دادن پهپاد دشمن که اخیراً اتفاق افتاد شرایط را به‌نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و این اقدام هیمنه آمریکا را شکست.

وی با بیان اینکه "پس از اتفاقات اخیر همه متوجه شدند ما قدرتمند هستیم"، تأکید کرد: هوشمندی و دشمن‌شناسی مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن با معظم‌له زبانزد همه است. با اتفاقات اخیر در استراتژی دشمن ابهام ایجاد شده و البته آن‌ها جمهوری اسلامی را رها نخواهند کرد؛ لذا ما باید آمادگی‌های خود را در ابعاد مختلف از جمله مسائل اقتصادی افزایش دهیم و با بی‌اثر‌کردن تحریم‌ها توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تصریح به اهمیت استفاده از توان داخلی برای رفع تحریم‌ها تأکید کرد: ما اگر مقابل تحریم دشمنان ضعف نشان دهیم دشمن از این ابزار علیه ما استفاده خواهد کرد.

سردار پاکپور با یادآوری عهد‌شکنی آمریکا در برجام و هوشمندی مقام معظم رهبری در مقاومت فعال مقابل آمریکا عنوان داشت: ما نباید مقابل دشمنان عقب‌نشینی کنیم و به همان میزان که ما مقابل دشمن عقب‌نشینی کنیم آن‌ها به جلو خواهند آمد و به همین دلیل مقابله با عهدشکنی دشمنان در برجام در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت. ما در عرصه فناوری به یک قدرت قابل ملاحظه تبدیل شده‌ایم و نیاز‌های دفاعی را خودمان تأمین می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان تلاش آمریکا در سلب فاکتور‌های قدرت بازدارندگی ایران اضافه کرد: فلج‌کردن قدرت اقتصادی ایران یکی از برنامه‌های نظام سلطه است. وظیفه ما پاسداران در این شرایط حضور پررنگ در صحنه برای رفع مشکلات ملت عزیز ایران است؛ همان‌طور که در امدادرسانی در حادثه سیل و زلزله این موضوع را نشان دادیم.

سردار پاکپور با تأکید بر اهمیت دکترین تهاجم به عمق دشمن اضافه کرد: دکترین تهاجم به عمق دشمن که در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ تمرین شد، در دستور کار نیروی زمینی سپاه است و متناسب با این دکترین، آموزش، امکانات و تجهیزات و تربیت نیروی رزمنده ورزیده، انقلابی و شجاع و مؤمن و بصیر فراتر از گذشته فراهم خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت به‌روز بودن در حوزه تجهیزات دفاعی و فناوری گفت: پیشرفت در حوزه فناوری نظامی باید در دستور کار سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی قرار بگیرد. قدرت پهپادی و موشکی نیروی زمینی سپاه نسبت به گذشته ارتقاء چشمگیری یافته و این موضوع قدرت ما را در نبرد‌ها افزایش می‌دهد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار