کد خبر: 960287
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی:
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی گفت: در بحث مهندسی شهری پس از جان باختن مسافران به فکر آسفالت ریزی می‌افتند، جاده تبریر_زنجان غیر استاندارد است.

حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری  در صد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه  اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی می‌داریم مخصوصاً شهید بهشتی که حق حیات بر گردن همه ما دارد، این شهید به‌عنوان یک متفکر، فیلسوف، سیاستمدار و فقیه دارای شخصیت بزرگ در خدمت نظام و مردم بود.

وی ادامه داد: تفکر شهید بهشتی این بود که مردم نقش ویژه‌ای در تعیین سرنوشت خود دارند، امام خمینی(ره) نیز امکان نداشت از نقش مردم یاد نکند، تمام همت شهید بهشتی برگزاری رفراندوم توسط مردم بود.

این مقام مسوول ابراز کرد: تقریباً هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده و این نشان از مردم سالاری در نظام و دموکراسی به معنای واقعی کلمه است.

وی ادامه داد: شهید بهشتی معتقد به تخصص و تعهد در مسوولان بود و بر این موضوع اصرار داشت و تخصص بدون تعهد را موجب انحراف می‌دانست.

حجت‌الاسلام مظفری ادامه داد: در بحث پیشگیری با همراهی و  فشار مجلس و مکاتبات مختلف با دستگاه‌های اجرایی متذکر شدیم از ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری از برخی تخلفات استفاده کنیم.

وی در خصوص حوادث جاده‌ای نیز ابراز کرد: در بحث مهندسی شهری پس از جان باختن مسافران به فکر آسفالت‌ریزی می‌افتند، جاده تبریر_زنجان غیر استاندارد است زیر‌نظر مسوولیت‌ ما نیست، متولیان را دعوت کنید تا با ترتیب یک جلسه مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای لازم ارائه داده شود.

وی گفت: در‌ مورد راه و شهرسازی انقلاب شده، در کدام ضوابط دولت گفته شده نماینده نرخ بودجه را تصویب کند، به نظر می‌رسد بودجه غیرمنطقی توزیع می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر