کد خبر: 957187
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
سخنگوی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز:
سخنگوی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز از تذکر ۱۰ عضو شورای اسلامی شهر تبریز به شهردار تبریز در راستای رسیدگی به وضعیت نیرو‌های تامین نیرو و اضافه کاری شهرداری تبریز خبر داد.

 کریم صادق‌زاده‌تبریزی، اظهار داشت: برای تحقق عدالت شغلی و عدالت مزدی و در راستای افزایش، پیشرفت و انجام وظیفه بهینه کارکنان تامین نیرو و اضافه‌کاری شهرداری تبریز 10 نفر از اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری در هشت بند به شهردار تبریز اعلام کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضاً برخی از افراد تامین نیرو بیش از ۱۸ سال سابقه دارند، خاطرنشان کرد: این افراد بدون داشتن امنیت شغلی در ماموریت‌های مختلف در شهرداری حاضر و انجام وظیفه می‌کنند.

صادق‌زاده بهره‌مندی نیروهای تامین نیرو از احکام و ابلاغ انتصابی، بهره‌مندی از کمیته رفاه، بهره‌مندی از حق مسوولیت و بهره‌مندی از فوق‌العاده ویژه را جزیی از این هشت بند دانست و گفت: اجرای دقیق قانون کار و مصوبات شورای عالی کار در رابطه با پرداخت حق و مزایای قانونی به‌ویژه اضافه‌کاری پرسنل بر مبنای حقوق مصوب سال ۹۸، بهره‌مندی از مزایای کار معین و رسمی، بهره‌مندی از مزایای ایثارگری همچنین اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان و کارگران شهرداری از دیگر بندهای این تذکر هشت‌ بندی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر