کد خبر: 956975
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
سردار رحیمی تشریح کرد
رییس پلیس پایتخت جزئیات بیشتری از دستگیری شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دومش را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: سردار حسین رحیمی در نشست خبری، گفت: به محض اینکه ما با خبر شدیم تمام‌عوامل پلیس اقدامات خود برای شناسایی قاتل را آغاز کرد و در همان دقایق اولیه با توجه به مستندات و مدارک و قرائن و شواهد متوجه شدیم که قتل از طرف ایشان است.

وی ادامه داد:، اما با توجه به اطلاعات و شواهدی که از فرزند خوانده، تماس‌ها و راننده‌اش به دست آوردیم نمی‌خواستیم شرایط طوری شود که به خودش آسیبی برساند.

رحیمی با بیان اینکه شش نقطه که احتمال حضور نجفی در آن می‌رفت را شناسایی کردیم، گفت: یکی از این محل‌ها قم بود. یکی ویلایشان و؛ که در نهایت این فرد حوالی ساعت ۱۹ در محدوده خیابان وحدت اسلامی مشاهده شد و در شرایط تردید برای معرفی خود به آگاهی بود که تنها مشاهده و دستگیر شد.

رحیمی با بیان اینکه نجفی هنگام دستگیری تنها بود، گفت: برخی گفتند چرا چایی جلوی این فرد بود؟ ما چایی را برای افسر پرونده و بعد از افطار آوردیم که به ایشان هم داده شد و این رفتار انسانی است.

وی افزود: گفتند چرا کت و شلوار تن آن فرد بود؟ این فیلم‌ها وقتی گرفته شد که متهم تاره خودش را به آگاهی معرفی کرده و در حال توضیح بود.

رییس پلیس پایتخت در مورد سلاح محمدعلی نجفی نیز گفت: این فرد به سبب مسئولیتی که داشته تا سال ۹۴ دارای مجوز حمل سلاح بوده، اما محافظ نداشت، اما پس از آن تاریخ این طور نبوده و مجوزی نداشته است.

رحیمی با بیان اینکه قتل ساعت ۱۰ انجام شد، گفت: متهم به قتل تا حدود یک ساعت پس از وقوع قتل در محل حضور داشته و مدارکش را جمع اوری کرد و پس از آن فرزند این فرد به محل رسیده ومطلع شده. ساعت ۱۲ هم قتل محرز شد و پلیس وارد شد وما در اولین فرصتی که مطلع شدیم و اطلاع رسانی آغاز شد.

رییس پلیس پایتخت در مورد اینکه آیا تیر کمونه کرده و به پای نجفی برخورد کرده است؟ گفت: این موضوع کذب است وی هیچ مجروحیتی نداشت، اما لباس خونی بوده است.

وی درباره دلیل سفر به قم نیز گفت: نجفی بعد از خروج از خانه رفته قم سرمزار پدرش وبرگشته که دستگیر شده است.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
راجع به فرمانده کلانتری که برای قاتل ادای احترام می کنه توضیحی ندادین.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار