کد خبر: 956814
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر:
پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که مطابق روز گذشته، طی امروز نیز در ساعاتی از وقت ظهر تا اوایل شب، شرایط برای وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و ایجاد توده‌های آب و هوایی همرفتی محلی در برخی نقاط فراهم است.

وی ادامه داد: این پدیده به‌ویژه در مناطق شرقی و ارتفاعات استان به صورت رشد ابر با احتمال وقوع بارش پراکنده همراه با رعد و برق، وزش تندباد و گاهی گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای آینده دمای هوا نیز در اغلب نقاط استان به طور نسبی روند افزایشی خواهد داشت.

مساعدی  اضافه کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب در برخی نقاط بویژه مناطق شرقی و مرتفع استان همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعد از ظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شرقی در هنگام ناپایداری گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر