کد خبر: 955850
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز، نسبت به وضعیت آسفالت خیابان‌های تبریز انتقاد کرد.

فریدون بابایی‌اقدم  در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: در مورد آسفالت‌ریزی شهرداری زحمات زیادی کشیده است، اما گاها مسیرهایی آسفالت تراشی و آسفالت‌ریزی می‌شوند که نیاز نیست و مسیرهایی وجود دارد که به شدت نیاز به آسفالت‌ریزی است.

وی ادامه داد: به‌طور مثال در منطقه زمزم مارالان و... چاله‌هایی وجود دارد که بسیار بزرگ است ولی آسفالت‌ریزی انجام نمی‌شود و در مسیرهایی شاهد آسفالت‌ریزی هستیم که آسفالت‌ریزی کلی نیاز نیست و مشکل با لکه‌گیری نیز قابل حل است.

محرم محمدزاده دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکری گفت: گاها صحبت‌‌هایی در شورا انجام می‌شود ولی مدیران توجهی به این صحبت‌ها نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ کلنگ‌زنی برای مسیرگشایی در شهرک صیاد شیرازی انجام گرفت ولی هیچ فعالیتی انجام نشده است و اهالی این منطقه ناراضی هستند.

محرم‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برخی از پاکبانان در ابتدا با مدرکی وارد شهرداری شده‌اند و در حال حاضر با تلاش ادامه تحصیل داده‌اند ولی متاسفانه مدارکشان در حقوق لحاظ نمی‌شود.

وی افزود: در بعضی شهرها کارمندان شهرداری با قرارداد مستقیم فعالیت می‌کنند، شهرداری تبریز نیز تحقیق کند که اگر این قضیه واقعیت داشته باشد شهرداری تبریز نیز به تدریج دست شرکت‌های تامین نیرو را قطع کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر حاشیه اتوبان پاسداران به محل استقرار وانت بارها تبدیل شده است که  از شهرداری تقاضا دارم برخورد شود، چراکه گاها شاهد تصادفات شدید به علت استقرار وانت‌بارها و ایجاد ترافیک هستیم.

وی همچنین گفت: در طول روزهای گذشته چند نفر از مربیان سازمان ورزش به دفتر بنده مراجعه کرده‌اند که قرارداد همکاری آنها توسط شهرداری تمدید نمی‌شود که لازم است شهرداری به این قضیه رسیدگی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر