کد خبر: 953361
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
معاون وزیر بهداشت خبر داد
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حذف سقف ویزیت بیمارستان دولتی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: دستورات لازم در این خصوص داده شده که این موارد در مناطق محروم لحاظ نشود.
قاسم جان بابایی در مراسم افتتاح بخش سی‌تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اولویت بعدی وزارتخانه تهیه و اختصاص دستگاه MRI در این شهرستان می‌باشد، تأکید کرد: به زودی این کار عملی می‌شود. وی همچنین از ساخت مرکز بزرگ زنان و زایمان در شهرستان اهر خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با تکمیل این مرکز تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به نحو شایسته تأمین و تجهیز شود تا بانوان این منطقه و شهر‌های همجوار از مزایای این مرکز بهره‌مند شوند.
این مسئول برای ایجاد مرکز سلامت اعصاب و روان در محل بیمارستان قدیم اهر اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: در صورت حمایت‌های لازم و واگذاری محل بیمارستان قدیم آمادگی داریم با راه‌اندازی و تجهیز یک مرکز بزرگ جامع سلامت اعصاب و روان در این محل کلیه خدمات بیمارستانی را از سرپایی تا بستری انجام دهیم.
معاون درمان وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به بازدیدی که از بیمارستان ۶۴ تختخوابی هریس انجام داد، گفت: بیمارستان هریس یکی از بیمارستان‌های نمونه کشور بوده که دارای بخش همودیالیز، رادیولوژی، زایمان، بخش اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، بخش مراقبت از نوزادان، سه اتاق عمل، داروخانه و پانسیون پزشکان است و روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار را در بخش‌های اورژانس و درمانگاه‌های تخصصی پذیرش می‌کنند.
جان بابایی با اشاره به حذف سقف ویزیت بیمارستان دولتی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزود: خوشبختانه با احداث این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی و فعال شدن ۹ رشته تخصصی از جمله جراحی، زنان، اطفال و داخلی را به طور دائم و ۹ رشته تخصصی سرپایی در این بیمارستان دارا هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک تمام کمبود‌های این بیمارستان از جمله دستگاه اکو قلب، آندوسکوپی، سونو‌گرافی، لاپاروسکوپی و معاینات چشم رفع گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار