کد خبر: 952553
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
افرادی که نفت جهان را متأثر خود ساخته‌اند
پژوهشگران مؤسسه گلوبال دیتا، همه ساله تأثیرگذارترین چهره‌های صنعت اکتشاف و تولید نفت را بر اساس عملکرد آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال در ۹۰ روز ابتدایی هر سال میلادی انتخاب می‌کنند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: پژوهشگران مؤسسه گلوبال دیتا، همه ساله تأثیرگذارترین چهره‌های صنعت اکتشاف و تولید نفت را بر اساس عملکرد آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال در ۹۰ روز ابتدایی هر سال میلادی انتخاب می‌کنند. در ادامه با ۱۰ چهره تأثیرگذار سال ۲۰۱۹ میلادی آشنا می‌شویم.

۱- سمیر مدنی
وی یک کارآفرین است که در ۲۰ سال گذشته در صنعت فناوری فعالیت داشته است، اما او هم‌اکنون بر بازار نفت و گاز تمرکز دارد. در سال ۲۰۱۶ میلادی، مدنی وبگاه تانکر ترکرز را با هدف پایش روزانه میزان تجارت و قیمت نفت خام تأسیس کرد. مؤسسه اویل تریدینگ توییترز نیز توسط وی و با هدف انتشار سریع اخبار و آمار بازار‌های جهانی نفت راه‌اندازی شده است.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۲۶۸۰۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۱۰۰،

۲- آناس الحاجی
وی که در گذشته از مدیران ارشد مؤسسه انرژی اوت لوک ادوایزرز و از اقتصاددانان ارشد مرکز ان‌جی‌پی انرژی کپیتال منیجمنت بوده، به عنوان نویسنده، اقتصاددان، پژوهشگر و سخنران در حوزه نفت و انرژی شناخته می‌شود. وی در حوزه‌هایی نظیر چشم‌انداز بازار نفت و گاز، امنیت انرژی، ژئوپلیتیک و نقش دیجیتالی شدن در عرضه و تقاضای نفت نیز صاحب نظر است.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۳۱۰۰۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۹۷،

۳- استیو اورلی
وی مدیر عامل مؤسسه مشاوره اف‌تی‌آی است که در حوزه انرژی و منابع طبیعی فعالیت دارد. اورلی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان گاز طبیعی ایالت تگزاس و از مشاوران ارشد پژوهشی برنامه انرژی این‌دپس نیز هست. در می‌سال ۲۰۱۱ میلادی، استیو به عنوان یکی از مشاوران سیاست‌های انرژی در انستیتوی امریکن اینترپرایز‌اند سولوشنز برگزیده شد. این مرکز در بخش راه حل‌های نفت و گاز فعال است.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۹۸۷۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۹۰،

۴- فرانسیسکو مونالدی
وی از پژوهشگران انرژی در چند دانشگاه نظیر دانشگاه رایس، تگزاس دانشگاه کلمبیا و دانشگاه فنی مکزیکو است. موالدی از مؤسسان و اساتید مرکز دولتی انرژی و محیط زیست ونزوئلا (آی‌ای‌اس‌ای) است.
وی از اساتید پیشرو اقتصاد و سیاستگذاری صنعت نفت و مدیریت ثروت نفتی در منطقه امریکای لاتین و کشور‌های توسعه‌یافته محسوب می‌شود.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۲۶۲۰۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۸۴،

۵- اد کروکس
کروکس از سال ۱۹۹۹ میلادی با نشریه فایننشال تایمز همکاری دارد. پیشتر نیز به عنوان سردبیر حوزه انرژی با رسانه‌های انگلیسی همکاری داشته است. در کارنامه وی فعالیت در شبکه بی‌بی‌سی و نشریه اینوستور کرونیکل نیز به چشم می‌خورد. کروکس از تحلیلگران اقتصادی انستیتوی مطالعات مالی (آی‌اف‌اس) می‌باشد.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۳۷۳۰۹ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۷۳،

۶- دیوید شپارد
وی سردبیر بخش انرژی و محیط زیست در روزنامه فایننشال تایمز است. دیوید در حوزه انرژی و تحولات بازار نفت و گاز چهره‌ای شناخته شده محسوب می‌شود. در کارنامه فعالیت‌های وی سردبیری بخش بازار‌های انرژی فایننشال تایمز در لندن و خبرنگاری در شبکه رویترز نیز به چشم می‌خورد.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۱۷۴۰۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۷۲،

۷- روث هایهورست
وی یک روزنامه‌نگار مستقل در حوزه انرژی، محیط زیست و دولت‌های منطقه‌ای است. خانم روث مدیر وبگاه ‏www.drillordrop.com‏ است. این سایت در بخش اکتشاف و تولید نفت و گاز از میادین خشکی و فناوری شکست هیدرولیک فعالیت دارد. وی ۳۰ سال سابقه نویسندگی در نشریات انگلیسی نظیر رادیو و شبکه خبری بی‌بی‌سی دارد.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۵۴۰۴ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۶۶،

۸- کریستوفر جانسون
وی از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون سردبیر بخش انرژی رویترز است. جانسون همواره تحولات بازار‌های انرژی و رویارویی قدرت‌های جهانی به ویژه اوپک و ایالات متحده و راهبری قیمت‌ها را دنبال می‌کند.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۱۸۲۰۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۶۳،

۹- تام کویین
کویین از متخصصان مؤسسه گس‌تک است که در بخش فعالیت‌های نمایشگاهی و کنفرانس‌های صنعت گاز، ال‌ان‌جی و صنایع انرژی فعال است. در دو دهه اخیر، وی مسائل تولید انرژی و ایجاد پلتفورم‌های تبادل دانش را در دستور کار دارد.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۱۸۵۲ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۵۸،

۱۰- روسل نورمن
وی مدیر اجرایی صلح سبز نیوزیلند است و از بنیانگذاران حزب سبز این کشور محسوب می‌شود. نورمن به عنوان یکی از اعضای صلح سبز بر مسائل انرژی‌های تجدیدپذیر، تغییر اقلیم و تأثیر صنعت نفت و گاز بر محیط زیست تمرکز دارد.
دنبال‌کنندگان توییتر: ۲۴۴۰ کاربر
امتیاز تأثیرگذاری: ۵۷
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Germany
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
زنگنه را یادتان رفت نام ببرید
روحانی با وزیرانش از نخبگان تاریخ مملکت حساب میشوند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار