کد خبر: 949749
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
سردار کارگر در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور:
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: امنیت کامل در اردو‌های راهیان نور حاکم است و از سراسر کشور به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از کوله بار، سردار بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان‌های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی در رشد کمی و کیفی راهیان نور نقش موثر و مهمی را ایفا نموده است، گفت: سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی هر ساله در ایام منتهی به نوروز، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند و از این اقدام شایسته وی، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی، از سال ۹۱ تشکیل شده است و از نظر ایمنی و حوادث، هر روز بهتر از دیروز بوده است و سال گذشته بیش از ۶ میلیون نفر به سفر‌های راهیان نور مشرف شدند و از این میان، حوادث کمی داشته‌ایم و این نشان دهنده رعایت اصول ایمنی در راهیان نور است.

سردار کارگر گفت: بیش از ۶ میلیون نفر در طول سال به ۷ استان میزبان راهیان نور که شامل کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، اذربایجان غربی و بوشهر است، سفر می‌کنند، ما یک نمونه بیماری واگیردار در طول سفر نداشته‌ایم و نکات بهداشتی در اردو‌های راهیان نور رعایت می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: امنیت کامل در اردو‌های راهیان نور حاکم است و از سراسر کشور به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم، اما اکنون تبدیل به کشوری مقتدر در حوزه‌های نظامی و دفاعی شده‌ایم، تاکید کرد: امیدوارم که ما همه توفیق داشته باشیم و بتوانیم در موضوع راهیان نور که رهبری فرمودند، راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه دفاع مقدس است، به خوبی ایفای نقش نماییم.

سردار کارگر با بیان اینکه خون شهدا باعث شد که ایران به عنوان کشوری مقتدر در سطح منطقه شناخته می‌شود، تصریح کرد: شعار «ما پیروزیم» شعار امسال راهیان نور است و ما در طول ۴۰ سال گذشته، افتخارات زیادی در کشورمان داشته‌ایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار