کد خبر: 949615
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
معاون هلال احمر سمنان خبر داد
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای برنامه آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان سمنانی در آستانه چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر اجرا می‌شود.

حسین زرگر در آستانه برگزاری جشن چهارشنبه‌ آخر سال اظهار کرد: برنامه‌ای توسط آموزش و پرورش روز یکشنبه 26 اسفندماه در مدرسه دخترانه قدس سمنان اجرا می‌شود و جمعیت هلال احمر نیز در اجرای آن تعامل دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: این برنامه برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در آستانه چهارشنبه‌ آخر سال اجرا می‌شود.

زرگر تأکید کرد: توصیه‌ام در ابتدا به فرزندان خودم و بعد نوجوانان و جوانان استان سمنان و کشور این است که در جریان برگزاری جشن چهارشنبه‌ آخر سال مراقب سلامتی خودشان باشند و دست به کارهای خطرناک نزنند.

وی اضافه کرد: چهارشنبه‌ آخر سال جزو رسومات اصلی فرهنگ ما در آستانه نوروز است که مردم کشورمان این روز را جشن می‌گیرند و امیدواریم که با شادی همراه باشد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شادی در چهارشنبه‌ آخر سال به معنای حرج و مرج و ترساندن دیگران نیست، اظهار کرد: مردم در محیط‌هایی که مختص این کار دیده شده است، حضور پیدا کنند و مواظب باشند که مشکلی پیش نیاید و همه خانواده‌ها با دل‌خوش به استقبال بهار بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر