کد خبر: 948560
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
استاندار آذربایجان‎شرقی:
استاندار آذربایجان‎شرقی گفت: مصوبات جلسات شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی را قانون می‎دانیم که باید اجرا کنیم.

محمدرضا پورمحمدی  در چهل و نهمین جلسه شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی آدربایجان‌شرقی که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور تشکیل شد، اظهار کرد: ما می‎دانیم باید قانون مالیات اجرا شود، اما در این شرایط باید به تولید و رفع موانع تولید کمک کنیم.

وی تاکید کرد: مصوبات جلسات شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی را قانون می‎دانیم که باید اجرا کنیم.

استاندار آذربایجان‎شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: چاره حل بسیاری از مشکلات همانطور که قبلا هم عزیزان اشاره کردند تفویض اختیارات به استان‏ها است که با تحقق این امر بخش اعضمی از مشکلات برطرف می شود.

در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی تبریز اذعان داشت: نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و فعالان اقتصادی استان با حسن نیت و لحاظ مولفه‏های رقابت‎پذیری و توسعه جامعه، نظرات منطقی را پیشنهاد می‎کنند؛ هر چند بی‎توجهی به نظرات آنها موجب تضعیف فضای کسب و کار کشور شده است.

صمد حسن‎زاده توضیح داد: اتاق تبریز تا به امروز 49 جلسه شورای گفت و گو را برگزار کرده و 81 کمیته تخصصی برای برنامه‌های شورا تشکیل شده است.

وی توضیح داد: از 354 مورد مصوبه شورا 207 مورد استانی بوده که اکثرا اجرایی شده و 147 مورد پیشنهاد برای رفع نارسایی ها در سطح ملی به شورا گفت و گوی مرکز ارجاع شده که 10 مورد آن اجرایی شده است.

لازم به ذکر است در جلسه امروز مواردی مثل تاثیر مسائل و موانع بانکی و ارزی بر فضای کسب و کار و تجارت خارجی، بررسی تاثیر مسائل حوزه کار و بیمه تامین اجتماعی بر فضای کسب و کار، مسائل گمرکی و لزوم اصلاح ارزش‌های پایه صادراتی برای حفظ بازارهای صادراتی و مسائل مالیاتی و پیشنهادات اصلاح مقررات مالیاتی برای ارتقاء فضای کسب و کار بررسی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر