کد خبر: 948146
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان:
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی به بیان رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و بچه شهرستانی‌خواندن جوانان این مرز و بوم را توهین به مردم دانست.

علیمحمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج به اظهارنظرهای اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در باره وریا غفوری ملی‌پوش کشورمان، اظهار داشت: کسی که می‌خواهد از انضباط و اخلاق دیگران صیانت کند باید خود منضبط و اخلاق‌مدار باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنان رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسنجیده و به دور از ادب و اخلاق بود که باید وزیر ورزش و جوانان در مورد این شخص تجدیدنظر کند و گرنه باید در صحن علنی مجلس پاسخگو باشد.

مرادی همچنین گفت: منش پهلوانی ورزشکاران موجب می‌شود که افرادی چون وریا غفوری نسبت به مسائل معیشتی مردم به مسوولان دولتی انتقاد کنند و این نشان از شجاعت و شهامت ورزشکاران ایرانی است.

وی گفت: غفوری یکی از چهره‌های مطرح و محبوب فوتبالی کشورمان است و اگر به شرایط کنونی انتقاد داشته، بخاطر نوعدوستی و اصلاح روش‌های عملکردی دولتمردان است که معیشت مردم بیش از این با مشکل مواجه نشود.  

این نماینده مجلس در پایان سخنانش گفت: باز هم تکرار می‌کنم که ادبیات رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تحقیر جوانان ایرانی است و به نوعی تنگ‌نظری تلقی می‌شود.

حسن‌زاده در مصاحبه‌ای گفته بود: بخشی از رفتارهای امروز ورزشکاران خصوصا، جوانی که دو روز است به تهران آمده و معروف شده این است که به خود اجازه می‌دهد علیه وزیر صحبت کند، یک جوان که هنوز تهران را به خوبی نمی‌شناسد و فقط به واسطه شهرتش صحبت می‌کند علیه وزیر حرف می‌زند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
موضوعی که کسی حرفش را نمیزنه اینه که 6میلیارد متر مکعب رهاسازی شد به اروند و خلیج فارس؛ 6میلیارد مترمکعب یعنی کل آب شرب مورد نیاز مردم ایران. میشه این آب را از سرشاخه ها در زاگرس منحرف کرد به مرکز ایران تا هم سد دز در خطر نیوفتد هم آب مرکز تامین بشه. در کنار این موضوع صدها میلیون مترمکعب از کوه های خراسان شمالی و گلستان میره به دریای خزر که هم سیل درست می کنه و هم هدر میره ولی از بالادست با تونل و سد میشه منتقل کرد به خراسان رضوی و جنوبی و سمنان و تهران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر