کد خبر: 946238
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
پدر شهید مدافع حرم:
پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر گفت: فضای مجازی در نشر افکار و محبوبیت شهید دانشگر در بین اقشار جامعه به خصوص جوانان در سال‌های گذشته تاثیر گذار بوده است.

مومن دانشگر عصر دوشنبه در آیین رونمایی از مستند «نامه ای از دمشق» با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در منزل شهید مدافع حرم دانشگر در سمنان، افزود: بعد از شهادت عباس دانشگر بیش از 15 یادواره شهدا در نقاط مختلف کشور برای این شهید مدافع حرم برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: سالانه افراد زیادی از نقاط مختلف در کنار گلزار شهید دانشگر حضور می یابند که این امر نشان می دهد که جوانان و اقشار مردم به خوبی اندیشه این شهید را درک کرده اند.
پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر اضافه کرد: تاکنون هزاران نسخه از وصیت نامه شهید مدافع عباس دانشگر در نقاط مختلف کشور توزیع شده است که این اقدام در افزایش شناخت اقشار مردم از افکار این شهید نقش داشته است.
آشناگر اضافه کرد: کتابی از وصیت نامه شهید دانشگر با عنوان «دردهایم کو؟» در آینده نزدیک چاپ می شود.
پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر گفت: بسیاری از خانواده ها و مردم برای رفع مشکلاتشان به شهید دانشگر متوسل می شوند و بسیاری از مردم در رفع مشکلاتشان به یاری خداوند حاجت گرفتند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور رونمایی از مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر،حضور در چند نشست و دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در برنامه ای دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.
شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 اهل سمنان، از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که 20 خرداد 1395 داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.
استان سمنان 33 شهید مدافع حرم دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر