کد خبر: 945306
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
امام جمعه موقت سنندج:
امام جمعه موقت سنندج حضور پر رنگ و مشارکت بالا در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ضروری عنوان کرد و گفت: مردم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر اتحاد، یکپارچگی، اقتدار، عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی را به تمام جهانیان نشان خواهند داد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج  ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌‌ای الهی و مبارک است که در اواخر قرن بیستم دنیا را به لرزه درآورد و نور امید را دل مسلمانان، محرومین و مستضعفین سراسر دنیا روشن کرد.

وی با بیان اینکه ایمان، وحدت و رهبری سه عنصر اصلی در پیروزی انقلاب بود گفت: این انقلاب دارای دستاوردهای فراوانی است و سال‌های سال‌ طول می‌کشد که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بررسی و بیان کنیم اما یقیناً روزی فرا می‌رسد که تمام دنیا به نظام مقدس جمهوری اسلامی تمکین می‌کنند.

ماموستا راستی افزود: حاکمیت اسلام بر پایه توحید، سرنگونی سیستم 2500 ساله شاهنشاهی، ارتقا مشارکت سیاسی مردم در تمام مراحل حاکمیت، کسب استقلال و آزادی و... از جمله دستاوردهای این انقلاب است و وظیفه همه مردم ایران است که از این دستاوردها صیانت و حفاظت کنند.

وی ادامه داد: این انقلاب امریکا و تمام سردمداران استکبار را به ذلت و حقارت کشاند و با پیروزی انقلاب ده‌ها هزار مستشار و کارشناس و دیپلمات آمریکایی از کشور خارج شدند.

امام جمعه موقت سنندج حضور پررنگ و مشارکت بالا در راهپیمایی 22 بهمن را ضروری عنوان کرد و گفت: مردم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر اتحاد، یکپارچگی، اقتدار، عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی را به تمام جهانیان نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: مردم ایران امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور پررنگ در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مکر و حیله دشمنان و خائنان به نظام و انقلاب را به خود آنها بر می‌گردانند.

ماموستا راستی یادآور شد: امسال نیز همه مردم ایران  به کوری چشم دشمن جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهند کرد و امید است ملت و نظام روزبه‌روز مقتدرتر و دشمنان روزبه‌روز مایوس‌تر ‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر