کد خبر: 944693
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
شرکت توزیع شرکت برق گلستان
امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان اق قلا به کلنگ زنی نیروگاه برق ۲۵ مگاواتی با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی تا پایان سال خبر داد

فرماندار شهرستان آق‌قلا به کلنگ‌زنی نیروگاه برق ۲۵ مگاواتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی تا پایان سال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

‌‌امانگلدی ضمیر اظهارداشت: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی خود همانند روز نخست در مسیر آرمان‌ها و اهدافش حرکت می‌کند و اگر کمی و کاستی وجود دارد به دلیل ضعف عملکرد ما مدیران است.

وی افزود: اگر مردم از برخی مسائل ناراضی هستند، ناراحتی آنها از نظام نیست بلکه از برخی مدیران است.

فرماندار آق‌قلا با بیان اینکه همه برای حفظ نظام اسلامی مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نشان می‌دهد همچنان پای اعتقادات خود و اهداف انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 411 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان آق‌قلا گفت: در این پروژه‌ها بیش از 226 میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

ضمیر ادامه داد: ساختمان گمرک، مرکز جامع سلامت شهری، گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی اترک، واحدهای مسکونی روستایی، شبکه‌های فیبرنوری و غیره پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی گفت: در 6 ماه گذشته 18 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، اشتغال روستایی و فراگیر و طرح رونق تولید در شهرستان آق‌قلا پرداخت شده است.

فرماندار آق‌قلا افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون، دولت 63 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به کشاورزان این شهرستان اعطا کرد.

وی به کلنگ‌زنی نیروگاه برق 25 مگاواتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومانی بخش خصوصی تا پایان سال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر