کد خبر: 944222
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
مدیرعامل منطقه آزاد ارس:
مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه اعتبارات زیادی در رابطه با احداث مسجد جامع جلفا هدر رفته استُ گفت: در حال حاضر کارشناسان بنیاد مسکن ایرادات فنی به این مسجد وارد کرده‌اند و باز هم اعتبار برای ساخت دوباره در نظر گرفته‌ایم.

محسن نریمان  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته از بابت عوارض ۵ میلیارد تومان درآمد داشتیم که همه آنها برای زیرساخت‌های ارس اختصاص یافت.

وی افزود: طبق دستورالعملی این عوارض باید به خزانه واریز شود و این باعث نامنظم شدن برنامه‌های زیرساختی ارس شد ولی بنده سال گذشته ۵ میلیارد تومان عوارض را گرفته و به حساب منطقه آزاد ارس زدم.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس در رابطه با تکمیل فرودگاه این منطقه، گفت: این یکی از آرمان‌های ما است چراکه منطقه آزاد بدون فرودگاه امکان‌پذیر نیست و هدف ما از این فرودگاه صرفا مسافرگیری نیست بلکه هدف اصلی افرایش صادرات و لوجستیک‌ها است.

وی اضافه کرد: متاسفانه پرونده فرودگاه در وزارت راه و شهرسازی پیشرفتی نداشت و راکد باقی مانده بود که از طریق پیگیری‌های انجام گرفته پرونده دوباره به جریان افتاده و در دست پیگیری است.

اعتبارات زیادی در رابطه با احداث مسجد جلفا هدر رفته است

نریمان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رابطه با آخرین وضعیت مسجد جامع جلفا، گفت: این مسجد قبلا توسط هیات امنا تخریب و احداث شد و حتی چندین برابر اعتبار برای آنها در نظر گرفته شد.

وی افزود: در حال حاضر کارشناسان بنیاد مسکن ایرادات فنی به این مسجد وارد کرده‌اند و باز هم اعتبار برای ساخت دوباره در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: البته طرح جدیدی برای ساخت مسجد جدید در یک منطقه دیگر داریم چرا که مسجد کنونی از نظر فضا در شرایط خوبی قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اصلا ساخت این مسجد برعهده منطقه آزاد ارس نبوده و هیات امنا و اوقاف مرتبط است.

نریمان تاکید کرد: با توجه به اخبار شنیده شده مبنی بر آشتی کردن دو کشور ارمنستان و آذربایجان، باید اذعان کرد که این موضوع به سود منطقه آزاد خواهد بود چراکه ما توانایی ساخت ریل‌گذاری در ۹۰ روز را داریم.

بنده همانند تیم تراکتورسازی 

وی در پایان به غیربومی بودن خود اشاره کرد و گفت: بنده همانند تیم تراکتورسازی که برای موفقیت آن از اقصی نقاط جهان بازیکن می‌آورند تا موفق شود، هستم، چراکه به عقیده من برای موفقیت یک جا نباید به بومی و غیربومی آن توجه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر