کد خبر: 943726
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایام دهه فجر نباید فقط به چراغانی خیابان ها خلاصه شود و باید دستاوردهای انقلاب به مردم تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: باید با بهره گیری اصولی و منطقی از این فرصت موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را که برگرفته از فرهنگ فاطمی است مطرح کنیم.

امام جمعه تبریز در ادامه خاطر نشان کرد : نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب توسط سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان در محل مصلی تبریز برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید  در ایام دهه فجر فقط به چراغانی متمرکز شود ادامه داد : دستاوردهای انقلاب در همه حوزه و ادارات استان در قالب کتابچه ای چاپ و در اختیار مسئولان و اعکار عمومی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هفته جاری رویداد های فرهنگی بسیار مهمی را در تبریز میزبان هستیم گفت : سه شنبه نهم بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت سردار حسن باقری افشرد با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور برگزار خواهد شد.

امام جمعه تبریز افزود:حسن باقری افشرد یکی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس هست که از کشفیات رهبر معظم انقلاب اسلامی در در اوایل انقلاب بود.

وی ادامه داد : این شهید بزرگوار در همان سالها بعنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی فعالیت می کرد و حضرت آیت خامنه ای بواسطه حضورشان در حزب جمهوری اسلامی شهید افشردی را شناسایی و به مسئولان اطلاعاتی هم معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به بهرمندی یگان های عملیاتی سپاه در جنگ از ظرفیت های اطلاعاتی شهید افشردی گفت: این شهید بزرگوار علاوه فرماندهی قرارگاه های عملیاتی در حوزه اطلاعات و عملیات جنگ هم مسئولیت خطیر و ارزشمند داشت.

امام جمعه تبریز با اشاره نقش آفرینی شهید غلامحسین افشردی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تصریح کرد: موضوعی که کمتر در مورد آن صحبت شده است نقش کلیدی شهید افشردی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که ایشان با سفر به الجزایر بعنوان خبرنگار در مذاکرات ایران و آمریکا حضور یافت و با جمع آوری گزارش دقیق، تمرکز به حواشی این نشست و شفاف سازی در ابعاد مختلف آن مرحله مهمی از انقلاب ایران را رقم زد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با بیان اینکه امسال هم طبق سنوات گذشته دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۲۹ بهمن امسال برگزار خواهد شد گفت: مردم آذربایجان برای تجدید میثال با آرمان های امام و انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به تهران خواهند رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر