کد خبر: 943072
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
رئیس سازمان بسیج عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت تربیت انسان‌ها برای انقلاب اسلامی است، گفت: پرداختن به محتوای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید دربرگیرنده اقشار مختلف مردم باشد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هفدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه طرح اعتلای بسیج یعنی خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، اظهار داشت: امام خامنه‌ای، رهبرمعظم انقلاب اسلامی تأکید ویژه‌ای بر اعتلای بسیج و خدمات آن به آحاد مردم دارند، به طوری که اثرات آن قابل مشاهده باشد. وی با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور و تأکید بر تقویت محتوا و زیرساخت‌های این سفر‌های معنوی اظهار داشت: راهیان نور بهترین فرصت تربیت انسان‌ها برای انقلاب اسلامی است و به همین دلیل، می‌توان گفت که پرداختن به محتوای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید دربرگیرنده اقشار مختلف مردم و اثرگذاری بر آنان باشد.
سردار غیب پرور تأکید کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راهیان نور اهمیت زیادی دارد و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج می‌تواند تجربیات موفق در استان‌ها در برگزاری اردو‌های راهیان نور را جمع آوری نماید و به آن بپردازد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: تقویت اردو‌های راهیان نور دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر، برگزاری دوره‌های روایت گری دفاع مقدس، بازدید از مزار شهدا، تقویت زیرساخت‌های زیارتگاه‌های شهدا، توجه ویژه به محتوا و چگونگی اثرگذاری راهیان نور، ارتباط مستمر با زائران راهیان نور در طول سال و ... از جمله مباحثی است که باعث رشد کمی و کیفی اردو‌های راهیان نور می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار