کد خبر: 942742
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مدیر مخابرات منطقه کردستان:
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۳۵۷ سایتWLL استان بر روی سیستم موبایل برگردان شد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آزاد حکمت در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان، اظهار کرد: توسعه و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی به مشتریان سرلوحه اهداف مخابرات منطقه قرار گرفته است و براین اساس برگردان ۳۵۷ سایت WLL استان، مطابق استانداردهای موجود بر روی سیستم موبایل انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات این برگردان در کمتر از 15 روز توسط همکاران منطقه به پایان رسیده است، افزود: بهبود و ارتقاء کیفیت سرویس voice مشتریان، بهره‌مندی مشتریان از اینترنت GPRS و غیره از جمله مزایای قابل توجه برگردان سایت‌هایWLL است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 25 هزار سیم‌کارت قدیمی مشتریان با سیم‌کارت‌های جدید تعویض شده است که مخابرات منطقه نیز آمادگی خود را نسبت به صدور سیم‌کارت‌های دیگر در صورت تقاضای مشترکان اعلام می‌دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: تعویض این سیم‌کارت‌ها به منظور بهره‌گیری مشتریان، از خدمات جدید است که به نوعی یکی از اقدامات تکمیلی برگردان سایت‌های WLL تلقی می‌شود.

حکمت یادآور شد: مکالمه این مشتریان بر اساس تعرفه‌های تلفن ثابت محاسبه خواهد شد.

وی در تشریح سیستم WLL گفت: WLL سیستم تلفن خانگی است که در بعضی از روستاها و مناطق روستایی اگر دسترسی از طریق کابل کشی مقدور نباشد به صورت سیم کارت در اختیار مشترکان ساکن در روستاها قرار داده می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 791 روستای استان دارای ارتباط خانگی، تحت پوشش WLL هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر