کد خبر: 940875
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
عصر شعر و داستان انجمن ادبی استاد شهریار به همراه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با حضور شاعران، نویسندگان و علاقه مندان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان آباد برگزار شد.
مدیر انجمن ادبی استاد شهریار بستان آباد هدف از تاسیس این انجمن و برگزاری این نشست های ادبی را نقد و بررسی اشعار و متون ادبی اعضای انجمن، برگزاری دوره های مختلف در رشته های شعر و داستان نویسی، برگزاری شب شعر و نیز برنامه های مختلف، کمک و تسهیل در چاپ کتاب های اعضای انجمن، رشد و ارتقاءسطح آگاهی ادبی و استعداد یابی و حضور در عرصه های ادبی و جشنواره های ملی عنوان کرد. 
  
حسین کوهستانی با اشاره به این که انجمن ادبی استاد شهریار بستان آباد در دهه هفتاد به همت جمعی از شعرای شهرستان بستان آباد تاسیس و ثبت رسمی شده است، گفت: برگزاری همایش ادبی عارف و شاعر نامی آذربایجان عاشیق خسته قاسیم، همایش یک روز با حیدربابا و ده ها شب شعر در مناسبت های مختلف از اقدامات برجسته انجمن ادبی استاد شهریار بستان آباد است. 
  
همچنین نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی اردشیر هدایتی در سالن نمایشگاه های این اداره برپا شده است. این نمایشگاه همه روزه تا ۱۷ دی ماه  از ساعت 8 تا 16 آماده بازدید عموم علاقمندان  به حوزه فرهنگ و هنراست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر