کد خبر: 940591
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
مراسم رونمایی از خدمات جدید ۱۵ دوچرخه‌سرا در اصفهان در جریان رویدادهای قصه آدم و هوا (26 آذر روز حمل و نقل تا 29 دی روز هوای پاک) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، در فاز نخست بهره‌برداری از خدمات جدید ۱۵ دوچرخه‌سرا در اصفهان، ۱۵ ایستگاه در اختیار بخش خصوصی قرار داده شد.
سرمایه‌گذار با یک رویکرد جدید، طرح‌های ویژه‌ای را تهیه کرده که در قدم‌های بعدی آن کاهش تصدی‌گری شهرداری و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری ایستگاه‌ها را در پیش داشت که در قالب قرارداد به عهده سرمایه‌گذار و بخش خصوصی بود.
در فاز اول پروژه، ۱۵ ایستگاه در محدوده حاشیه رودخانه تا مراکز تاریخی مانند حاشیه میدان امام، پل خواجو و چهارباغ راه‌اندازی می‌شوند که انواع خدمات را به مردم ارائه می‌کنند و این در حالی است که خدمات اشتراکی در فاز دوم پروژه راه‌اندازی می‌شود و زیرساخت‌های آن در حال حاضر آمادگی است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به این اتفاق اظهار داشت: از روز جاری با مراجعه به ۱۵ دوچرخه‌سرای مشخص از امکانات انواع مختلف پاکروها نظیر دوچرخه، دوچرخه برقی، موتور برقی و اسکوترها استفاده کنند.
علیرضا صلواتی ادامه داد: ۱۵ دوچرخه‌سرای ذکر شده در حاشیه زاینده‌رود از ناژوان تا پل شهرستان و همچنین مناطق مرکزی و تاریخی مستقر شده‌اند و این نوید را می‌دهیم که تا خردادماه سال آینده ۵۰ ایستگاه در سطح شهر اصفهان از این خدمات جدید بهره‌مند خواهند شد.
آیین بهره‌برداری از خدمات جدید ۱۵ دوچرخه‌سرا در اصفهان در قالب رویدادهای قصه آدم و هوا ( ۲۶ آذر روز حمل و نقل تا ۲۹ دی روز هوای پاک) برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر