کد خبر: 940236
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی کشورمان با یمن را حساس‌ترین دیدار عنوان کرد. در شرایطی که زمان اندکی تا شروع جام ملت‌های آسیا در امارات باقی مانده، کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با سایت AFC به اهمیت پیروزی در اولین دیدار اشاره کرد: «بازی اول ما بازی مهمی است. همیشه دیدار‌های اول، بازی‌های دشواری از آب درمی‌آیند.
اشرف رامين
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی کشورمان با یمن را حساس‌ترین دیدار عنوان کرد. در شرایطی که زمان اندکی تا شروع جام ملت‌های آسیا در امارات باقی مانده، کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با سایت AFC به اهمیت پیروزی در اولین دیدار اشاره کرد: «بازی اول ما بازی مهمی است. همیشه دیدار‌های اول، بازی‌های دشواری از آب درمی‌آیند. همه تیم‌ها با آرزو و جاه‌طلبی رقابت‌ها را شروع می‌کنند، به همین خاطر مسابقه نخست همیشه دشوار است. مهم است که بتوانیم بازی نخست را پیروز شویم. مانند همیشه شروع یک تورنمنت اهمیت زیادی دارد و ما باید بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. در چنین مسابقاتی فردایی وجود ندارد، اگر ما حال را پیروز نشویم. در حال حاضر فینال جام ملت‌های آسیا برای ما بازی با یمن است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. وقتی بازی با یمن تمام شد به سراغ ویتنام خواهیم رفت و بعد از آن به عراق فکر می‌کنیم. فعلاً به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.» کی‌روش با تأکید بر اینکه حمایت مردم تأثیر زیادی در نتایج تیم ملی دارد، اظهار داشت: «وقتی بازی شروع شود باید از تمام ناامیدی‌ها حول محور تیم رها شویم و روی کسب پیروزی تمرکز کنیم. ۱۱ بازیکن برابر حریف قرار می‌گیرند، این بازی مربوط به بازیکنان و مربیان می‌شود. شما نمی‌توانید بازی با یمن را شروع کنید و به فکر چیز‌های دیگری در جام ملت‌ها باشید. ۹۰ دقیقه باید برای مردم کشورتان بازی کنید. ۹۰ دقیقه باید برای خوشحالی و افتخار مردم ایران به رقابت بپردازید.»
سرمربی تیم ملی کشورمان همچنین قهرمانی در جام ملت‌ها را دشوار خواند: «بزرگ‌ترین اشتباهی که ممکن است رخ دهد، این است که وقتی شما دوران خوبی را سپری می‌کنید برخی از مردم فکر می‌کنند که این کافی است و به چیز دیگری نیاز ندارید. این نگرش کاملاً اشتباه است، چون تیم‌هایی همچون قطر، عربستان و امارات ننشسته‌اند که ما را تماشا کنند، بلکه سخت تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند. نباید سوار بر این موج شویم که جام ملت‌های آسیا برای ما آسان است، بلکه کاملاً برعکس است. کسانی که فکر می‌کنند در فوتبال این مسائل و بازی‌ها آسان است، فقط تلاش می‌کنند که امید ما را به خطر بیندازند. ما فروتن خواهیم بود و به تمام حریفانمان احترام خواهیم گذاشت و تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار