کد خبر: 940085
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان اینکه حماسه ۹ دی، تجلی بصیرت و هوشمندی ملت ایران است، گفت: در این روز ماندگار مردم علیه ساختار شکنانی که مترسک و آلت دست دشمن شده بودند و بر ضد منافع ملت و نظام اسلامی طغیان کرده بودند، پاسخی محکم و متقن دادند.

میلاد عبدی با اشاره به فلسفه شکل‌گیری حماسه 9 دی چه چیزی بود؟، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است و از این رو ملت ایران با درس گرفتن از تاریخ و منویات مقام معظم رهبری با حفظ انسجام و وحدت همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

این فعال دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی، تجلی بصیرت و هوشمندی ملت ایران است، تصریح کرد: در این روز مردم علیه ساختار شکنانی که مترسک و آلت دست دشمن شده بودند و بر ضد منافع ملت و نظام اسلامی طغیان کرده بودند، پاسخی محکم و متقن دادند.


حماسه 9 دی، تجلی بصیرت و هوشمندی ملت ایران است

وی اضافه کرد: روزها فی‌ نفسه در رفت و آمد به مانند همدیگرند، این اراده و مجاهدت‌ها و آرمان‌خواهی انسان‌هاست که روزها را از یکدیگر تمییز می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه روز ۹ دی اندوخته  قابل اتکا و ارزشمند برای شناختن افرادی که تظاهر به حق داشتند، اما غافل از آنکه محتوای ۱۰۰ درصد باطل داشتند، یادآور شد: بودند عده‌ای که دم از قانون می‌زدند اما علیه قانون بر آمدند و در میدان دشمن بازی کردند و مردم را به آشوب و اردوکشی خیابانی تشویق کردند که حاصل این شرارت‌ها ، ۹ ماه مختل کردن نظم و امنیت مردم و نظام اسلامی بود.


ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

به گفته این فعال دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، مردم با رشادت و حماسه آفرینی خود به همگان این موضوع را اثبات کردند که پشت عقاید و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و با هوشمندی هرچه تمام، خط بطلانی بر ذهنیت متوهمانی که فکر توطئه‌افکنی و فتنه‌انگیزی و ایجاد شکاف بین مردم و حکومت  دارند، می‌کشند و علیه باطل قیام می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر