کد خبر: 939938
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برنامه‌ریزی برای برگزاری ده‌ها جشنواره در سمنان خبر داد و گفت: در همین راستا جشنواره‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و...مختلفی برنامه‌ریزی شده است.

عباس بابایی از ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها در سمنان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های متنوع می‌تواند به ارتقاء نشاط اجتماعی در سمنان کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه شهروندان سمنان از نظر روحی نیاز به شادابی بیشتری دارند افزود: با توجه به نظر کارشناسان در خصوص وجود افسردگی و کم‌رنگ بودن نشاط اجتماعی جشنواره‌های متعددی با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهر برنامه‌ریزی شده است تا از نظر شاخص‌های سلامت فاصله سمنان با نرم‌های استاندارد را کاهش دهیم..

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه در تلاشیم سمنان را به شهر جشنواره‌ها تبدیل کنیم خاطرنشان کرد: در همین ارتباط و در هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی رویدادهای فرهنگی، هنری ، اجتماعی زیادی برنامه‌ریزی کردیم.

وی از برگزاری هفته فرهنگی سمنان به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان نام برد و گفت: قرار است در چهار جمعه متولی در دی‌ماه جاری نشست‌های فرهنگی تحت عنوان "شونشینی" برگزار کنیم که نخستین نشست عصر اولین جمعه دی‌ماه برگزار می‌شود.

بابایی ادامه داد: در این نشست‌ها علاوه بر برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و گردشگری سمنان معرفی می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از جشنواره گچ به عنوان یکی دیگر از جشنواره‌های برنامه‌ریزی شده نام برد و افزود: این جشنواره بهار پیش رو در فروردین یا اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی از جشنواره استقبال از بهار به عنوان یکی از مهمترین جشنواره امسال نام برد و گفت: این جشنواره از نیمه اسفندماه آغاز و تا تپایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بابایی از جشن چهل سالگی انقلاب به عنوان یکی دیگر از جشنواره‌های این سازمان نام برد و تصریح کرد: جشن "سمنی نوروز" نیز از دیگر جشنواره‌های پیش‌بینی شده برای ایام آغازین سال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار