کد خبر: 939596
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
مدیر مرکز هنر‌های نمایشی در گفت‌وگو با «جوان آنلاین»:
شهرام کرمی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی در پاسخ به سوال خبرنگار «جوان آنلاین» مبنی بر اینکه آیا نمایش «هفت شهر عشق» از سوی مرکز هنر‌های نمایشی توقیف شده است یا خیر، گفت: «توقیف این نمایش هیچ ربطی به مرکز هنر‌های نمایشی ندارد»
سرویس فرهنگی جوان آنلاین: اجرای پروژه «هفت شهر عشق» به کارگردانی محمد عبدی با اعلام مدیر امور رسانه‌ای این نمایش به دلایلی که هنوز عنوان نشده، توقیف شد. این در حالی است که به گفته بهمن بابازاده، مدیر رسانه‌ای این نمایش بلیت‌های ۹ شب اول این اجرای نمایشی - موسیقایی در سامانه فروش بلیت به مخاطبان ارائه شده بود. برگزار کنندگان این برنامه توضیح درباره دلایل این اتفاق را به روز‌های آینده موکول و فقط به این موضوع اشاره کرده‌اند که تمام مبالغ بلیت فروشی به خریداران عودت داده خواهد شد.
 
شهرام کرمی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی در پاسخ به سوال خبرنگار «جوان آنلاین» مبنی بر اینکه آیا این نمایش از سوی مرکز هنر‌های نمایشی توقیف شده است یا خیر، گفت: «توقیف این نمایش هیچ ربطی به مرکز هنر‌های نمایشی ندارد و ما این کار را توقیف نکرده‌ایم. این نمایش چار مشکلات داخلی است و گروه هنوز نتوانسته مشکلات مربوط بین خودشان را حل کنند و توقیف این نمایش خبر جعل و دروغی است. ان شاالله ما در باره این نمایش به زودی بیانیه خواهیم داد.»
 
با توجه به اظهارات شهرام کرمی، مدیر مرکز هنر‌های نمایشی به نظر می‌رسد در ارسال خبر توقیف نمایش «هفت شهر عشق» شیطنت رسانه‌ای از سوی برخی و به دلایل نامشخصی صورت گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار