کد خبر: 939349
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون مردم استان بیش از 92 هزار و 116 تماس با سامانه 111 ( سامانه ارتباط دولت و مردم) برقرار کرده اند.

علی جهانگیری  افزود: این سامانه ارتباطی، الگوی مناسبی از الکترونیکی کردن امور است و مردم با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن می توانند نکته نظرات خود را با دولت در میان بگذارند.
وی اظهار داشت: این سامانه با هدف بیان شکایات، انتقادات، پیشنهادات، طرح ها و ایده های مردم طراحی شده است و مردم می توانند در هر نقطه از استان بدون نیاز به پیش شماره با خط ارتباطی 111 تماس برقرار کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مزایای استفاده از این سامانه یادآوری کرد: کاهش قابل توجه بار سفرهای غیرضروری و امکان پیگیری از طریق کدهای رهگیری از مزایایی استفاده از این سامانه است و متقاضیان می توانند فرایند پیگیری نامه هایی را که در سامانه ثبت می شود، به سهولت انجام دهند.
جهانگیری ادامه داد: این سیستم گزارش کاملی از نیازها، درخواست ها و شکایت های مردم در اختیار مسئولان استان قرار می دهد و می توان از این طریق آسیب شناسی از دستگاه‌هایی که بیشترین تعداد شکایت و تخلف یا بیشترین رضایت مندی را داشته اند به دست آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار