کد خبر: 936477
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
رئیس اداره گاز منطقه شش مشهد خبر داد؛
رئیس اداره گاز منطقه شش مشهد از برگزاری مانور نشت اودرانت با هدف سنجش میزان آمادگی درون سازمانی و تعامل با سازمانی دیگر در ایستگاه TBS باغچه در ملک آباد مشهد خبر داد.
 محمدمهدی خانی در حاشیه برگزاری این مانور  گفت: طبق سناریوی از پیش برنامه ریزی شده برای این انجام این مانور، وقوع حادثه ای در ایستگاه گاز TBS  باغچه در ملک آباد مشهد، منجر به نشت اودرانت در فضا و ایجاد نگرانی و هراس برای مردم به علت انتشار بوی شدید این ماه شیمیایی می شود. در ادامه تیم های امدادی و ستادی شرکت استان به محل اعزام شده و با ایمن سازی و اطلاع رسانی دقیق از بروز خطرات احتمالی بعدی جلوگیری و آرامش روانی منطقه را فراهم می کنند.
وی افزود: در این مانور که در سطح B برگزار شد واحدهای درون سازمانی شامل ادرات گاز مناطق 6 ، 2، روابط عمومی، حراست و HSE شرکت گاز استان و همچنین ادارات آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس 115 و بخشداری ملک آباد نیز به عنوان واحدهای درگیر برون سازمانی حضور داشتند.
به گفته رئیس اداره گاز منطقه شش مشهد، سنجش میزان آمادگی نیروهای امدادی در مواجهه با شرایط بحرانی، ارتقای آمادگی درون سازمانی و تعامل و هماهنگی در ابعاد برون سازمانی از دلایل برگزاری این مانور بود.
لازم به توضیح است؛ گاز متان گازی قابل اشتعال بوده که بو و رنگ ندارد و برای بودار کردن آن از ماده‌ای شیمیایی به نام اودرانت استفاده می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار