کد خبر: 936303
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، در هشت ماه امسال 19 میلیارد و 260 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بهروز شریف،  اظهار داشت: هم اکنون31 هزار و 969 حامی نیکوکار آذربایجان شرقی، حمایت از 13 هزار و 187 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده‌ دارند.
وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، تاکید کرد: 15 هزار و 275 حامی طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر هشت هزار و 374 فرزند نیازمند گسترانیده اند.
شریف با اشاره به اینکه 16 هزار و 694 حامی طرح اکرام ایتام، حمایت از سه هزار و 813 یتیم را بر عهده دارند، افزود: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.
وی با اعلام اینکه خیران استان می‌توانند از روش‌های مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند، گفت: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت محسنین و یا به دفاتر کمیته امداد آذربایجان شرقی در این امر خیر پیش قدم شوند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان محسنین بدون حامی،افزود: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از روش‌های آسان همچون تلفن گویای 0968877، نرم‌افزارهای موبایلی «سکه» و «سنا» یا از طریق وارد کردن کد #041*8877* تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به ایتام و فرزندان نیازمند اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر