کد خبر: 936007
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
لیگ قهرمانان اروپا، همه نگاه‌ها به گروه B
هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام بازی‌های چهار گروه اول این مسابقات پیگیری می‌شود.
هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام بازی‌های چهار گروه اول این مسابقات پیگیری می‌شود. جدای از حساسیت‌های دیدار‌های این هفته در تمام گروه‌ها، بدون هیچ تردیدی امشب تمام نگاه فوتبال‌دوستان جهان و آن‌هایی که رقابت‌های فوتبال اروپا را دنبال می‌کنند به گروه B. مسابقات است، جایی که بارسلونا، تاتنهام، اینترمیلان و آیندهوون با هم رقابت می‌کنند.
امشب بارسا مهمان آیندهوون است. مردان ارنستو والورده بازی رفت را ۴ بر صفر برده‌اند، اما آن دیدار در شرایطی بود که آبی‌واناری‌ها در اوج بودند و علاوه بر اروپا در لالیگا نیز یکه‌تازی می‌کردند. شرایط امروز بارسا با آن روز‌ها متفاوت است و کاتالان‌ها در لالیگا حاشیه امنیت خود را از دست داده‌اند و حالا دیگر حتی صدرنشین هم نیستند. البته به نظر می‌رسد آیندهوون نتواند سدی پیش‌روی بارسا باشد، اما آبی‌واناری‌ها نشان داده‌اند که در برابر تیم‌های نه‌چندان مدعی به راحتی امتیاز از دست می‌دهند. بنابراین امشب در هلند شاید از آن دست اتفاقاتی رخ دهد که کمتر کسی پیش‌بینی آن را می‌کند. در دیگر دیدار گروه تاتنهام از اینترمیلان پذیرایی می‌کند. اینتری که کم‌کم به روز‌های اوج بازگشته و در سری آ. هم نتایج قابل توجهی به دست آورده است. این تیم بازی رفت را ۲ بر یک برده، اما تاتنهام با ستاره‌هایی، چون هری کین تیمی نیست که در زمین خود به راحتی باج بدهد، آن‌ها می‌آیند تا علاوه بر جبران شکست دور رفت، جایگاه دوم جدول را هم از آن خود کنند. در جدول رده‌بندی این گروه بارسا با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، اینترمیلان هفت امتیازی است، تاتنهام با چهار امتیاز سوم و آیندهوون نیز با یک امتیاز قعرنشین است.

فرصت فرار پاری‌سن‌ژرمن
در گروه C. رقابت نزدیک دنبال می‌شود. با گذشت چهار هفته از رقابت در این گروه، ناپولی و لیورپول شش امتیازی هستند. پاری‌سن‌ژرمن پنج امتیازی است و ستاره سرخ بلگراد نیز با چهار امتیاز تعقیب‌کننده آنهاست. امشب پاریسی‌ها در حالی از لیورپول پذیرایی می‌کنند که دیدار رفت را ۳ بر ۲ باخته‌اند. بنابراین امشب بهترین فرصت فرار رو به جلو برای پاری‌سن‌ژرمن است. پیروزی آن‌ها مقابل سرخ‌های آنفیلد یعنی فرار از بحران و هموار کردن راه صعود، اتفاقی که اگر رخ ندهد شاید به حذف زودهنگام این تیم متمول اروپایی بینجامد. ناپولی و ستاره سرخ هم در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت‌شان بدون گل مساوی شد و حالا این تیم ایتالیایی است که این فرصت را دارد تا با استفاده از امتیاز میزبانی هم صدرنشینی خود را تثبیت کند و هم ستاره سرخ را ناامید.

سایر بازی‌ها
در سایر بازی‌های امشب اتلتیکو و دورتموند به مصاف دو تیم دیگر گروه A، یعنی موناکو و کلوب بروژ می‌روند، در گروه D. رقابت‌ها هم پورتوی پرتغال با شالکه آلمان و لوکوموتیو مسکو و گالاتاسرای ترکیه مقابل هم قرار می‌گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار