کد خبر: 935095
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
جیم کری، ستاره بازیگری امریکا:
جیم کری بازیگر امریکایی که چندی پیش نقاشی‌ای درباره اصابت یک بمب مزین به پرچم امریکا به اتوبوس بچه‌های یمنی را کشیده بود در مصاحبه‌ای از دلایل خود برای مخالفت با ترامپ و فلسفه خود در اهمیت ندادن به عواقب این مشی جسورانه سخن گفت.
جیم کری بازیگر امریکایی که چندی پیش نقاشی‌ای درباره اصابت یک بمب مزین به پرچم امریکا به اتوبوس بچه‌های یمنی را کشیده بود در مصاحبه‌ای از دلایل خود برای مخالفت با ترامپ و فلسفه خود در اهمیت ندادن به عواقب این مشی جسورانه سخن گفت.
جیم کری کمدین و ستاره هالیوود در مصاحبه‌ای از احساسش درباره سیاست، ریاست جمهوری ترامپ و اینکه چرا مخالفت و مبارزه با او امری واجب است سخن گفت. دوستداران سینما اگر در سال‌های اخیر دنبال کننده جیم کری در توئیتر بوده باشند یا اخبار و حواشی مربوط به او را دنبال کرده باشند از مواضع سیاسی و جهت‌گیری‌های خاص او خبر دارند. کری مخالف تمام‌عیار رئیس‌جمهور کنونی امریکا و سیاست‌های اوست. او ضدیت خود را نه فقط با جملات آتشین که با نقاشی‌های حساسیت‌برانگیزش نیز ابراز می‌کند، با این حال تمام افراد نزدیک به او با این مدل ابراز عقیده موافق نیستند. کری در این باره در مصاحبه خود با وب‌سایت ولتوره گفته است: خیلی جالب است! من از وقتی که شروع به چرخیدن در توئیتر کردم به دردسر افتاده‌ام، چون صادق و روراست هستم و این بدترین چیز در توئیتر است!
جیم کری در بخش دیگری از مصاحبه تند خود گفت: ترامپ فکر می‌کند تنها راه انجام دادن کار‌ها لگد زدن به صورت شماست و وقتی زخم‌های شما شروع به خوب شدن می‌کنند او فرصت را مغتنم شمرده دوباره این کار را انجام می‌دهد. ترامپ مرد بدی است! او تمام تجارت‌هایی را که در آن دخیل بوده به ورشکستگی رسانده است و چه کسی فکر می‌کند که این ورشکستگی برای ما و مملکت ما اتفاق نمی‌افتد؟ چه از لحاظ مالی و چه از نظر اخلاقی! این کاری است که او انجام می‌دهد و برای همین او را مانند یک بچه می‌بینم. کری همچنین تأکید کرد: بیشتر از هر چیزی ریاکاری مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری حالم را خراب می‌کند. صورت او دو روترین چیزی است که تاکنون دیده‌ام و به قدری پریشانم می‌کند که باورم نمی‌شود. این بازیگر ادامه داد: ترامپ می‌گوید فردی مذهبی و مسیحی است و این گفته‌اش حال من را خراب می‌کند، چراکه تمام توهین‌ها، خودخواهی‌ها و حرف‌های زشت او و تمام کار‌های مصیبت‌باری که انجام داده است یادم می‌آید که انگار مانند فرو کردن میخی در صلیب حضرت مسیح است.
با این وجود جیم کری تلاش دارد در این باره کمی احتیاط هم به خرج دهد. او توضیح داده است: فعلاً اکانت توئیترم را به یکی از دستیارانم داده‌ام تا مبادا ساعت ۳ صبح یکی از آن توئیت‌های بی‌پروا بزنم! درست مثل رئیس‌جمهوری!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار