کد خبر: 932188
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
دو مرد جوان که متهم هستند زن میانسال و دختری جوان را در خانه‌ای قدیمی در منطقه نامجوی تهران به قتل رسانده‌اند، بازداشت شدند.
دو مرد جوان که متهم هستند زن میانسال و دختری جوان را در خانه‌ای قدیمی در منطقه نامجوی تهران به قتل رسانده‌اند، بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه به مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو خبر رسید دو زن ۴۰ و ۲۵ ساله در خانه‌ای قدیمی در خیابان شاه‌مرادی به قتل رسیده‌اند. با حضور بازپرس و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، بررسی‌ها نشان داد دو زن در حالی که دست و پاهایشان بسته بود با ضربات چاقو از ناحیه گردن هدف قرار گرفته و به قتل رسیده‌اند. مردی که پلیس را از ماجرا باخبر کرده بود، گفت: مقتول ۴۰ ساله از بستگان من است که بعد از جدایی از شوهرش به تنهایی در این خانه زندگی می‌کرد و من گاهی به او سر می‌زدم. شب گذشته چند بار با تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد. امروز هم تماس گرفتم، اما جواب تماس‌هایم را نداد، به همین خاطر نگران شدم و زمانی که وارد خانه شدم، دیدم که او و مهمانش که دختری جوان بود به قتل رسیده‌اند برای همین با پلیس تماس گرفتم. در جریان تحقیقات میدانی هم مشخص شد مردان زیادی به خانه این زن رفت و آمد داشتند. بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه به جریان افتاد و کارآگاهان موفق شدند عاملان حادثه را که دو مرد ۳۰ ساله به نام‌های محمود و حمید بودند، شناسایی کنند. در جریان بررسی‌های بیشتر مشخص شد که دو متهم به شهرستان ارومیه گریخته و در آنجا به اتهام سرقت بازداشت شده‌اند. سرهنگ علی ولیپور‌گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات از دو متهم برای مشخص شدن انگیزه دو قتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار